هافبک استقلال می گوید که مدیران باشگاه باید ثبات را در تیم حفظ کنند و قرارداد ساپینتو و دیگر بازیکنان تمدید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعا برایتان پیش آمده که خالی ناگهان ظاهر شده را بر روی پوست تان مشاهده کرده اید. برای بررسی و نظارت بر وضعیت خود یادآوری ABCDE مفید است.
در این ارتباط باید توجه داشت که ارسال یا درز اسناد برای انتشار لزوماً نمی‌تواند مستقیم از باشگاه اتفاق افتاده باشد و قطعاً در بررسی‌هایی که انجام می‌شود، احتمال‌های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.
گالاتاسرای برای دائمی کردن قرارداد مائورو ایکاردی با پی اس جی به توافق نهایی دست یافت تا ستاره آرژانتینی را فصل بعد نیز در اختیار داشته باشد.
انتقال گرانیت ژاکا به بایر لورکوزن قطعی شده و این هافبک سوییسی به زودی با امضای قراردادی پنج ساله به این تیم ملحق خواهد شد.
به طور قطع قرارداد دروازه بان سوم استقلال می تواند یکی از عجیب ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران باشد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه قطع همکاری سرمربی این تیم با سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.
با تصمیم دادگاه بارسلونا، قرارداد جدید گاوی با بارسلونا معتبر نیست و نام او باید بار دیگر در فهرست تیم دوم باشگاه ثبت شود.
عارف غلامی می‌گوید اگر بخواهد درباره مشکلات حرف بزند باید دو ساعت وقت بگذارد!
متخصص عفونی با تاکید بر اینکه درباره مساله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در کشور باید متخصصان حوزه سم شناسی و مسمومیت نظر بدهند، می‌گوید: در حوزه مسمومیت نمی‌توانم نظر بدهم، اما در هرحال شواهد و قرائن نشان می‌دهد آنچه که بر سر دانش‌آموزان می‌آید نمی‌تواند عامل ویروسی داشته باشد، هرچه هست باید یک نوع سم باشد.
تیم ملی بسکتبال در حالی سهمیه جام جهانی را تصاحب کرده که طبق توافق اولیه، قرارداد سرمربی فعلی باید برای این جام تمدید شود اما به نظر می‌رسد نتیجه برخی مذاکرات و نشست‌ها تعیین کننده شود.
گفته می شود دادن اختیار کامل به هیات عالی مولدسازی دارایی‌های دولت راهکاری برای خروج از عملکرد صفر مولدسازی است و هیچ چیز محرمانه‌ای در مسیر مولدسازی دارایی‌های دولت وجود نخواهد اشت و عملکرد هیات کاملا نظارت‌پذیر و شفاف است. اما با نگاه به این مصوبه نکات دیگری برداشت می شود.
فروشندگان قبل از کنکور توافقات خود را با خریداران قطعی کرده و با دریافت درصدی از مبلغ، قرارداد معامله منعقد می‌شود. پس از آن خریداران که همان دانش‌آموزان امروز و دانشجویان فردا هستند، باید تجهیزات حرفه‌ای را که شامل هندزفری‌های ظریف و نامرئی می‌شود، خریداری کنند. بعضی از هندزفری‌ها چنان کوچک است که داخل گوش جاساز می‌شود.
ساده انگاری است اگر فکر کنید با آرام شدن فضا و پایین آمدن التهابات، اصل موضوع حل شده است درحالی که اینگونه نیست؛ قطعا اگر تدبیر لازم و بایسته‌ای صورت نگیرد آتش زیر خاکستری خواهد بود.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا انتقال از یک پلتفرم خارجی به داخلی با کار دستوری امکان‌پذیر نیست بلکه باید انگیزه‌ای را برای انتقال کاربران و به پلتفرم‌های داخلی فراهم کنیم.
نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا گستاخی غربی‌ها را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت گفت: البته همه مشکلات بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ در داخل هم باید درموضوعات مختلف گفتمان سازی و مشکلات را حل کنیم.
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: قطعا اگر من به ایران آمدم به این دلیل است که از گروه صعود کنیم، اگر شک داشتم نمی‌آمدم.
مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید این تیم قطعا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود و بیش از هر چیز به یک ورزشگاه خانگی نیاز داشت‌.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید که قطعا تیم او فردا دروازه نساجی را باز خواهد کرد.
میرشاد ماجدی تاکید کرد در صورتی که مهدی تاج قصد استخدام کارلوس کی‌روش را داشته باشد، او قطعا این قرارداد را امضا نخواهد کرد
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
در همان روزهايى كه تحويل سند قطعى ساختمان فدراسيون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهايى مى شد واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ويلموتس در برج لاكچرى نياوران به مرحله تكميل رسيد. آیا بازهم غرامت قرارداد مرد بلژیکی را باید مردم بدهند؟
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ