اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
تنیسور شماره یک جهان از رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های مسترز تورنتو بازماند.
چین و هند به عنوان دو عضو پرقدرت پیمان شانگ‌های، اخیرا اعلام کرده اند که در چارچوب همکاری با کشور‌های عضو سازمان، قصد آن دارند که مبادلات پولی و بانکی خود را با ارز‌های ملی و دیگر ارز‌ها به جز دلار انجام دهند، ولی این به مفهوم آن نیست که درصدد حذف دلار از فضای اقصادی خود باشند، که در کوتاه مدت و میان مدت نمی‌تواند امکانپذیر باشد.
سید محمد خاتمی گفت: از جمله عواملی که انتخابات به عنوان مهمترین راه استقرار دموکراسی و نیز مردم سالاری سازگار با دین را از کارآیی انداخته، نظارت استصوابی و رویه‌های غلط در فرآیند انتخابات است که به جای نظارت از موضع دفاع از حق و رأی مردم و ایجاد مانع برای پاگیری و پایداری دیکتاتوری، قیمومیت بر مردم و رأی آنان را تشدید کرده است.
مدیر طرح و برنامه صندوق حفظ و احیا گفت: حذف میراث فرهنگی از عنوان فصل شانزدهم برنامه هفتم توسعه نشان دهنده نبود کار کارشناسی بوده است.
فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید سلسائو معرفی کند.
جاکارتا بایانکارا پرسیسی اندونزی با لژیونر ایرانی به عنوان صدرنشین صعود کرد.
معاوان قهرمانی وزرات ورزش مصاحبه منتشر شده از او در مورد حذف قطعی استقلال را قدیمی عنوان کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران با حمایت از ‎فلسطین به عنوان راهبردی‌ترین مسئله جهان اسلام، مانع هضم آن در هاضمه نظام سلطه و حذف آن از اولویت‌های مهم بین‌المللی شده است.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
علی فتح‌الله‌زاده به درستی در زمان بازگشت به استقلال خودش را به عنوان بمب معرفی کرده بود. بمبی که این بار باشگاه را منفجر کرد.
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده گوگل مجموعه محاورات داخل شرکتی رااز بین برده و از قاضی دادگاه خواست به عنوان بخشی از تحقیق آنتی تراست از کسب وکار جستجوی اینترنتی این شرکت، آن را تحریم کند.
حسین وفایی که به عنوان نخستین ایرانی به مسابقات مسترز اسنوکر راه یافته بود با شکست در دومین دیدار خود از جدول این رقابت ها کنار رفت.
تیم ملی فوتبال انگلیس با کسب پیروزی برابر ولز و به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
تیم‌ملی هلند شانس زیادی دارد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.
چهره چهار تیم مرحله نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا در حالی مشخص شد که بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی از این رقابتها حذف شد.
از حذف نام استفن به عنوان بزرگترین شگفتی لیست تیم ملی امریکا یاد می شود.
اهواز- معاون حقوقی قوه قضائیه به وجود ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان مجرمانه در کشور اشاره کرد و گفت: با اصلاح قانون ۴۰۰ عنوان مجرمانه از جمله مجازات نقدی یا تحمل حبس کمتر از یک‌سال حذف می‌شوند.
جواد نکونام برای سومین بار پیاپی به عنوان سرمربی فولاد در استادیوم شهید وطنی شکست خورد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو کشور هند و عربستان را به عنوان گزینه‌های میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا معرفی کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو کشور هند و عربستان را به عنوان گزینه‌های میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۷ آسیا معرفی کرد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال آسیا برابر ویتنام پیروز شد و به عنوان صدرنشین گروه پایانی به مرحله بعد صعود کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال عراق عدم تمرکز تیمش را دلیل حذف از مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد.
دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین گفت: زائران سال‌های گذشته مبلغی را تحت عنوان رومینگ پرداخت می‌کردند اما قرار است که این موضوع برطرف شود و ۴۰ ایستگاه برای تماس رایگان ایجاد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ