رقابت جذاب دو گلر آماده برای حضور فیکس در استقلال آغاز شده که به نظر می رسد تا پایان فصل نیز ادامه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا رقابت جذاب و سختی را در لیگ شروع خواهد کرد.
هریستو استویچکوف، اسطوره بلغاری بارسا، اطمینان دارد که لیونل مسی در جام جهانی 2026 نیز آرژانتین را همراهی خواهد کرد.
برای امیر تا الان واقعگرایی بر احساس اولویت داشته و به نظر همین سرنوشت حرفه ای او را رقم خواهد زد.
گاردین امروز توشت که پپ گواردیولا قطعا تا دو سال دیگر مربی سیتی خواهد ماند و سپس از این باشگاه می رود.
مدیر برنامه کواراتسخلیا پیش بینی می کند که او در آینده از این سطح هم بالاتر خواهد رفت و البته به این قهرمانی بسنده نخواهد کرد.
زیدآبادی گفت: هرچند لاریجانی امروز قدرت مستقیم ندارد، ولی آن‌قدر هم از محوریت قدرت دور نیست که برای جریان‌های تندرو خطری به شمار نیاید.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
محمد دانشگر یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال سپاهان به شمار می‌رود، که مورایس حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.
نشریه اکیپ امروز نوشت که ادامه همکاری لیونل مسی و پی اس جی دیگر نزدیک به غیرممکن شده است و او از پاریس خواهد رفت.
طبق ادعای AS، کیلیان امباپه می خواهد در سال 2024 انتقال رویایی خود به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، از هواداران این تیم به خاطر روش های خلاقانه برای نشان دادن علاقه خود به او تشکر کرد.
همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین بعد از پشت سر گذاشتن جشن قهرمانی در جام جهانی، از امروز در تمرینات استون‌ویلا شرکت می کند؛ با وجود رفتارهای پرحاشیه از او مثل قهرمان استقبال خواهد شد.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
خبرنگار روزنامه ورزشی اولی آرژانتین معتقد است شکست برابر تیم ملی فوتبال عربستان تلخ ترین شکست دوران معاصر این تیم به شمار می رود.
دروازه‌بان تیم ملی ایران از بیمارستان مرخص شد اما هنوز مشخص نیست که مصدومیتش چقدر او را دور از میادین نگه خواهد داشت.
تنها چند ماه پس از امضای قرارداد جدید، کیلیان امباپه می خواهد در اولین فرصت ممکن پاری سن ژرمن را ترک کند.
مارک آندره تراشتگن مدت هاست که در لالیگا گلی دریافت نکرده ولی امشب مهاجمی در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت که متخصص گلزنی به او است.
جوردی اووله، خبرنگار مشهور اسپانیایی، معتقد است که لیونل مسی تابستان سال بعد به بارسا بر می گردد و در این باشگاه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید که قطعا تیم او فردا دروازه نساجی را باز خواهد کرد.
ساپینتو با چهره ای شادمان تمرینات استقلال را دنبال می کند و امیدوار است و وعده می دهد که تیم او به زودی خود را پیدا خواهد کرد.
ساموئل اومتیتی که در جام جهانی 2018 با فرانسه قهرمان جهان شد، به زودی بارسا را به مقصد لچه ترک خواهد کرد. در بارسا هواداران او را یکی از دلایل جدایی لیونل مسی می دانند.
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ