رییسی ۱۶ بهمن ماه در جلسه ستاد بحران شهرستان خوی گفت: حفظ آرامش و روحیه شرط اول برون رفت از این نوع حوادث است و مردم خوی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی امتحان خودشان را پس داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه محمد بنا به رییس‌جمهور علیه کیومرث هاشمی
رییس جمهور کشور قرقیزستان دیدار روز جمعه این تیم با ایران را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
رییس‌جمهور که در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه به مصلی امام خمینی (ره) رفته است، از غرفه انتشارات مختلف بازدید کرد و در گفتگو با غرفه‌داران، جدیدترین کتاب‌های انتشارات‌شان را مورد بررسی و تورق قرار داد.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اهواز - رییس‌جمهور برای انجام سفر استانی دو روزه خود از طریق فرودگاه دزفول، وارد استان خوزستان شد.
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
رییس جمهور راهپیمایی روز قدس را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی دانست و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.
ترامپ گفت: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.
حسینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: توافق شده ظرف ۲ ماه آینده تبادل سفیر ایران و عربستان انجام شود و روابط دیپلماتیک برقرار شود.
دستیار رییس‌جمهور فدراسیون روسیه با وزیر ورزش و جوانان کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه کره جنوبی در بیانیه‌ای مطبوعاتی خواستار خودداری از تفسیر بیش از حد و غیرضروری اظهارات رییس جمهور کره شد.
حامیان رئیس‌جمهور سابق برزیل به ساختمان کنگره و ریاست‌جمهوری این کشور حمله کردند. ویدئو‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی آتش‌سوزی در داخل ساختمان کنگره را نشان می‌دهد. مهاجمان اثاثیه را شکستند و به اطراف پرتاب کردند. بنا به گزارش‌ها برخی اشیاء در کاخ ریاست‌جمهوری و دادگاه عالی به سرقت رفتند.
حجت الاسلام رئیسی رییس‌جمهور از پایانه حمل و نقل کالای تهران در سفر به شهرستان نسیم شهر به صورت سرزده بازدید و با حضور در بین رانندگان مشکلات آنها را شنید.
رییس‌جمهور کنیا پس از شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که سروصدا به پا کرد.
رییس‌جمهور آرژانتین: مسی ما را قهرمان جام‌جهانی کند و جای مرا بگیرد!
واکنش رییس‌جمهور آلمان به فاجعه حذف از جام‌جهانی
وزیر ورزش مصر از آمادگی این کشور برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ خبر داد.
امام جمعه قم گفت: باید از ورود تماشاگران که صحنه‌های ناهنجاری در ورزشگاه‌ها دارد جلوگیری شود و این انتظار هم وجود دارد که دولت برای جامعه تولید شادی حلال کند و این امر ضروری است و متدینین از این وضع گله دارند.
امام جمعه قم گفت: باید از ورود تماشاگران که صحنه‌های ناهنجاری در ورزشگاه‌ها دارد جلوگیری شود و این انتظار هم وجود دارد که دولت برای جامعه تولید شادی حلال کند و این امر ضروری است و متدینین از این وضع گله دارند.
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری از برگزاری نشست خبری رییس‌جمهور در روز دوشنبه خبر داد.
رییس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی در جنوب استان کرمان گفت: زمین حاصلخیز جنوب استان کرمان باید با الگوی مناسب کشت برای خودکفایی در تولید کالا‌های اساسی کشور و استقلال کشاورزی ایران اسلامی به کار گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ