حامیان رئیس‌جمهور سابق برزیل به ساختمان کنگره و ریاست‌جمهوری این کشور حمله کردند. ویدئو‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی آتش‌سوزی در داخل ساختمان کنگره را نشان می‌دهد. مهاجمان اثاثیه را شکستند و به اطراف پرتاب کردند. بنا به گزارش‌ها برخی اشیاء در کاخ ریاست‌جمهوری و دادگاه عالی به سرقت رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
سفارت فرانسه در نیجر از سوی حامیان کودتا در این کشور مورد حمله قرار گرفت.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
کیهان: رسانه‌های مدعی اصلاحات که در اغتشاشات سال گذشته با ایجاد التهاب، تنش‌آفرینی و انتشار اخبار کذب یا ضعیف نقش موثری در تکمیل پازل جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایفا کردند، در پی بازداشت دو خبرنگارشان نیز به دنبال جنجال‌آفرینی هستند. این رسانه‌ها تاکنون با لحنی تند و تیز مطالبه تسریع برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» را داشتند، در حالی که قوه قضائیه به دنبال آن بود تا فرصت کافی برای مطالعه پرونده و تدارک دفاع را در اختیار وکلای این دو متهم قرار دهد.
معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به حمله بامداد امروز شبه‌نظامیان اوکراینی به منطقه بلگورود گفت که حامیان رژیم کی‌یف(آمریکا، اروپا و انگلیس) مسئول این خرابکاری هستند.
ناصرکنعانی شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله اسرائیل به مناطقی در سوریه را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
عنابستانی گفت: بگذارید سیاسیون کار سیاسی کنند و اجرایی‌ها کار اجرایی را انجام دهند؛ آن‌هایی هم که سیاسی هستند و اجرایی شده‌اند باید بروند به کار اجرایی خود بپردازند، متاسفانه اکنون کشور را سیاست‌زده کرده‌ایم. تشکل سیاسی اگر برای تشویق مردم به حضور در انتخابات باشد، خوب است، اما اگر برای لیست بستن و سهم گرفتن باشد، به صلاح کشور نیست.
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
هزاران نفر از حامیان رادیکال ژاییر بولسانارو، رییس‌جمهور پیشین برزیل به تقلید از هواداران دونالد ترامپ، به ساختمان ریاست‌جمهوری، کنگره و دادگاه عالی برزیل حمله کردند تا جهان بار دیگر شاهد کودتای راست‌های افراطی علیه دموکراسی باشد.
حامیان رئیس جمهور در شرف برکناری برزیل پس از شکست وی در انتخابات، با یورش به مقر پلیس خواستار مداخله نظامی شدند!
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
گروه مسلح مخالف «تحریک طالبان پاکستان» در بیانیه ای اعلام کرد که از حامیان خود خواسته است تا اهداف و نیروهای نظامی اسلام آباد را در تمام ایالات این کشور مورد حمله قرار بدهند.
رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که تیراندازی به کاروان عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و تعدادی از حامیانش در شمال شرق این کشور صورت گرفته است.
کیهان نوشت: خاتمی و اصلاح‌طلبان، از حامیان اصلی دولت اشرافی غربگرایی بودند که به مدت هشت سال اقتصاد کشور را دچار عقبگرد‌های جدی کرد و حالا همان‌ها برای زندگی و معیشت مردم که آسیب زده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند!
رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که تازه‌ترین مدارک و شهادت شهود در پرونده یورش حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، «ناگوار» است.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: در ماجرای حمله به سلمان رشدی، هیچکس را غیر از حامیان او شایسته سرزنش نمی‌دانیم.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
ربیعی از یک بام و دو هوای حامیان دولت رئیسی در توجیه گرانی های اخیر و حمله به گرانی های دوره روحانی انتقاد کرد
توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ