واکنش رییس‌جمهور آلمان به فاجعه حذف از جام‌جهانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینشتین در نامه‌اش به روزولت یادآور شده بود که: «ممکن است بتوان یک واکنش زنجیره‌ای هسته‌ای را در یک توده بزرگ اورانیوم راه‌اندازی کرد که توسط آن مقادیر زیادی نیرو و عناصر جدید مثل رادیوم تولید شود. این دستاورد که قطعا در آینده نزدیک به دست خواهد آمد، ممکن است منجر به ایجاد بمب‌های فوق‌العاده قدرتمندی شود.»
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
در ابتدای دولت یازدهم، رییس‌جمهور با دریافت نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که از وضعیت حجاب ابراز نگرانی کرده بودند، دستور بررسی موضوع مسائل و راهکارهای مربوطه را همزمان در کمیسیون فرهنگی دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری صادر کرد.
رییس‌جمهور ترکیه امروز در واکنش به هتک حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: تازمانی‌که مبارزه قاطع با گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام صورت نگیرد، به‌شدیدترین شکل واکنش نشان خواهیم داد.
در پی فایل صوتی منتشر شده از یک جلسه با حضور دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا که نشان‌دهنده مغایرت اظهارات او درباره نگهداری اسناد محرمانه مرتبط با ایران بود، ترامپ در گفت‌وگویی با فاکس نیوز انتشار این فایل صوتی و گزارش‌ها درباره آن را «حقه‌ای دیگر» تلقی کرد.
توضیحات رئیس جمهور را در خصوص تدوین و ابلاغ آیین‌نامه مربوط به تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارمندان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نقش قابل توجه هیرمند در تأمین آب آشامیدنی سالم مردم سیستان، توسعه اقتصادی- اجتماعی و تعدیل شرایط زیست‌ محیطی منطقه، موجب شده تا هرگونه تغییر در مناطق بالادست، از جمله انسداد یا انحراف رودخانه، بر حقوق بنیادین ساکنان این منطقه از جمله حق بر دسترسی مردم به آب آشامیدنی کافی و سالم، حق بر محیط زیست سالم، حق بر سلامت و حق بر استانداردهای مناسب زندگی آنان آثار منفی برجای گذارد.
محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگاران پیرامون شایعه رفتنش از دولت گفت: همان اطلاعیه‌ای که دفترمان داد، درست است.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور فرانسه در دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
رییس‌ جمهور آمریکا امروز به انتخاب رییس جدید مجلس نمایندگان کشورش پس از ۱۵ بار رأی گیری در ۴ روز واکنش نشان داد.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن در واشنگتن و نیویورک برای ایران رییس جمهور انتخاب می‌کنند و میگویند او رئیس جمهور دموکراتیک ایران است، گفت: این مسئله مضحک به نظر می‌رسد.
آیت‌الله عاملی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که روسا و سردمداران آمریکا و اروپا با کسانی از اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند که برای آن‌ها وهن، ننگ و عار بزرگی بود.
معاون سیاسی رئیسی: همکاران چینی به یاد داشته باشند که این ایران بود که با تروریست‌ها جنگید
رئیس‌جمهور آلمان به دنبال حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی ۲۰۲۲ پیامی خطاب به بازیکنان این تیم منتشر کرد.
عباس عبدی در توییتی به سخنان رییس‌جمهور درباره جنگ رسانه‌ای واکنش نشان داد.
عباس عبدی در توییتی به سخنان رییس‌جمهور درباره جنگ رسانه‌ای واکنش نشان داد.
عباس عبدی تحلیل‌گر سیاسی و اجتماعی در توییتی به سخنان گلایه آمیز رییس‌جمهور درباره سکوت خواص در حوادث اخیر واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران که در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره هولوکاست مطرح کرده بود، در صفحه توییترش اظهارات رییس‌جمهور ایران را تکان‌دهنده خواند.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برخی از مسئولان دلسوز در دولت به من می‌گفتند؛ با این همه مشکلات در کشور مثل نبود واکسن، سرُم و کسری بودجه ۴۸۰ میلیارد تومانی می‌خواهی چه کار کنی؟
امسال ۱۰ محصول جدید از ایران دوچرخ راهی بازار می شود/ تیراژ تولید ۱۵ هزاردستگاهی در ایران دوچرخ
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به برخورد گشت پلیس با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ