اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه تهدید آمیز محمد نادری باعث شد چند روز مانده به آغاز لیگ جدید در یک قانون عجیب تغییر ایجاد شود.
در شورای شهر پنجم تهران نامگذاری روی معابر پایتخت حواشی زیادی پیدا کرد، به‌خصوص وقتی این شورا تصمیم گرفت نام محمدرضا شجریان و محمد مصدق بر روی خیابان‌های این شهر نامگذاری شوند، با این وجود نامه‌ای محرمانه برای پیروز حناچی، شهردار تهران ارسال شد که فعلاً تصمیم شورای شهر را اجرا نکند،
در پی انتشار اسناد جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی درباره جنگ و سالروز آزادسازی خرمشهر، سند جدید و منتشرنشده‌ای از سید محمد خاتمی منتشر شده است.
تصویب نامه هیات وزیران در خصوص افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه ۲۰۲۳ بانک توسعه اسلامی در جده عربستان سعودی با محمد الجدعان وزیر مالیه این کشور دیدار کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه ۲۰۲۳ بانک توسعه اسلامی در جده عربستان سعودی با محمد الجدعان وزیر مالیه این کشور دیدار کرد.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
پیگیری‌های مستند حاکی است که سید محمد خاتمی، درخواست رسمی برای عفو طولابی را مطرح می‌کند. اصل نامه معاونت حقوقی رییس‌جمهوری که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته و سایر اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده، نشان می‌دهد که ریشه اصلی عفو طولابی از اتهامات سنگین نیز همین نامه بوده است.
محمد رشیدی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ کمیسیون صنایع و معادن پس از بررسی‌های لازم مطابق ماده ۲۰۱ آئین نامه داخلی مجلس که با امضای ۴۰ تن از نمایندگان تقدیم هیات رئیسه شده بود، اعلام وصول می‌شود.
جناب وزیر! حواس تان هست در همین سال ۱۴۰۱ هربار در باره سرعت اینترنت و فیلترینگ و مسدودکردن پلتفرمهای خارجی و... از شما سوال کردند چه جوابی دادید؟ در همه پاسخهای شما یک جمله تکراری بود :" این موضوع به وزارتخانه من ربطی ندارد".
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از نامه پادشاه عربستان به رئیس جمهور خبر داد.
در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی اش پایان داده است. در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دستنوشته‌ای تک برگی، یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.
محمود صادقی در واکنش به خبر احضار خود به دادسرا در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: شما هرچه در مناسبت‌های مختلف از ضرورت رعایت عدل و داد در دادگستری داد سخن بدهید اگر این فرمایشات در مقام عمل به منصه ظهور نرسد پر کاهی ارزش نخواهد داشت.
نامه معرفی محمد هادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی اعلام وصول شد.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
محمد بنا روز خوبی را در بلگراد سپری نکرد و برخلاف تصورش هر 4 شاگرد او قبل از نیمه نهایی شکست خوردند.
نامه شدیداللحن فرماندهان سپاه خطاب به محمد خاتمی پس از واقعه‌ی کوی دانشگاه به قلم سردار قاسم سلیمانی بوده است. هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز۲۹شهریور ۱۳۷۸ این موضوع را از قول سردار سلیمانی نقل کرده و گفته قرار نبوده این نامه علنی منتشر شود.
محمد صادق کوشکی گفت: کلیت جریان اصلاحات دیگر نظام را به خاطر حضور مدافعان حرم در سوریه مورد انتقاد قرار دهد چون همه مردم فهمیده‌اند اگر مدافعان حرم نمی‌رفتند، امروز ایران هم سوریه می‌شد.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.
پرویز تناولی، سیدمحمد احصایی، آیدین آغداشلو، نصراله افجه‌ای، غلامحسین نامی، رضا درخشانی، ایرج اسکندری، رضا بانگیز، واحد خاکدان، مرتضی اسدی، رضوان صادق‌زاده، احمد مرشدلو، کاظم چلیپا، صداقت جباری، علی شیرازی، سید محمد فدوی، همایون سلیمی، علی ندایی، هادی جمالی، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد نوبهار، مرتضی گودرزی دیباج، امیر راد، مهرداد محب‌علی و... جمعی از امضاء کنندگان این نامه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ