مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری از برگزاری نشست خبری رییس‌جمهور در روز دوشنبه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کوبا امروز از حضور خود در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» در آفریقای جنوبی برای نخستین‌بار خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از برگزاری دومین نشست گفت‌وگوی رودرروی تولیدکنندگان با رئیس‌جمهور خبر داد.
دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز ضمن تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ، از سفر «ولادیمیر پوتین» به ترکیه و چین خبر داد.
دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه امروز در بیانیه‌ای از توافق رییس‌جمهور این کشور با نخست‌وزیر یونان در ارتباط با برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی خبر داد.
سخنگوی کرملین از برگزاری نشست دو جانبه میان روسای جمهور روسیه و آفریقای جنوبی خبر داد.
سخنگوی کاخ سفید امروز در یک نشست خبری گفت: رئیس جمهور آمریکا تمایل دارد که با همتای چینی خود گفتگو کند.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری اصحاب رسانه در خراسان جنوبی گفت: مردم انتظار ندارند که درگیر بروکراسی و نظام کُند اداری و پیچیدگی‌های آن شوند
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورا با رئیس‌جمهور در پایان نخستین روز نشست دو روزه مسئولان استانی این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.
رئیس‌‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی: سال گذشته در آمریکا چند نفر کشته شدند ؟ آیا این موضوع پیگیری شده؟ /بیش از ۸۰ زن طی ۲ هفته در آمریکا کشته شدند آیا کسی این مسایل را پیگیری کرده است؟ / ما در مورد هر شهروندی ایرانی اجازه نمی دهیم حق کسی ضایع شود. / چه مجامع بیرونی اظهار نظر کنند چه نکنند ما وظایف خود را انجام می دهیم.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: هیچ فایده‌ای برای دیدار با بایدن نه برای ایران و نه برای ملت ایران وجود ندارد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: یکی از مسایل مهم در کشور حقوق و دستمزد بود. در کنار حقوق و دستمزد، ۵۶ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت قبل را پرداخت کردیم.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در اولین سفر استانی به خوزستان و مرکز آب و فاضلاب رفتم، همه گفتند برنامه چند ساله داریم، گفتم اصلا نباید این‌طور باشد و باید یک ساله به نتیجه برسید.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برخی از مسئولان دلسوز در دولت به من می‌گفتند؛ با این همه مشکلات در کشور مثل نبود واکسن، سرُم و کسری بودجه ۴۸۰ میلیارد تومانی می‌خواهی چه کار کنی؟
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
نشست خبری رئیس‌جمهور همزمان با هفته دولت با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی آغاز شد.
نشست خبری رئیس‌جمهور دوشنبه هفته جاری با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
نشست خبری نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان در مرکز مطالعات وزارت خارجه آغاز شد.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ