امام جمعه قم گفت: باید از ورود تماشاگران که صحنه‌های ناهنجاری در ورزشگاه‌ها دارد جلوگیری شود و این انتظار هم وجود دارد که دولت برای جامعه تولید شادی حلال کند و این امر ضروری است و متدینین از این وضع گله دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
یک شبکه روسی در پی نشست اخیر سران اروپایی در ویلینیوس که با مشارکت رئیس‌جمهور اوکراین همراه بود، وی را مورد تمسخر قرار داد.
رئیس‌جمهور آمریکا یک روز بعد از سفر وزیر خارجه این کشور به پکن رئیس‌جمهور چین را با لفظ «دیکتاتور» مورد خطاب قرار داد. بایدن گفت: «علت اینکه وقتی من آن بالن را با دو کانتینر پر از تجهیزات جاسوسی داخلش ساقط کردم شی جین پینگ خیلی ناراحت شد این بود که خبر نداشت که آن بالن آنجا بود.» وی اضافه کرد: «برای دیکتاتور‌ها خیلی مایه پریشانی است که خبر نداشته باشند چه اتفاقی افتاده است.»
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
نوشتۀ ابراهیم رییسی رییس جمهوری کنونی ایران در دفتر یادبود آرامگاه سیمون بولیوار هم از حیث دستخط و هم نوع کلماتی که انتخاب کرده مورد توجه قرار گرفته است.
رییس‌جمهور که در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه به مصلی امام خمینی (ره) رفته است، از غرفه انتشارات مختلف بازدید کرد و در گفتگو با غرفه‌داران، جدیدترین کتاب‌های انتشارات‌شان را مورد بررسی و تورق قرار داد.
رئیس‌جمهور اوکراین با طرح این ادعا که روسیه طی یک ماه در اوکراین مرتکب ۶۱۰۰ مورد جنایت جنگی شده است، محاکمه پوتین در دادگاه بین المللی کیفری را خواستار شد.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه تاکید کردند: کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند باید با همکاری یکدیگر و با تشکیل یک مجموعه مشترک، حربه تحریم را از بین ببرند.
رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی قبل به صورت رسمی از رئیس‌جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهوری در جشنواره بین المللی خوارزمی گفت: چهره های برتر باید به صورت جدی مورد تشویق و حمایت قرار گیرد.
شجاعی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید، اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت شما قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند، اما همین مردم از دولت شما و همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند. مردم خدمات دولت‌ها را انکار نمی‌کنند، اما از مجلس و دولت‌های فعلی و گذشته گلایه دارند.
روابط عمومی تلوبیون در مورد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نسبت به اختلال در سخنرانی رییس جمهور اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
کنعانی در پاسخ به سوالی در ارتباط با پیگیری‌های ایران در مورد پول‌های بلوکه شده تهران در کره جنوبی و امکان شکایت ایران از کره بخاطر عدم بازپرداخت این مطالبات تصریح کرد: همانطور که بار‌ها گفته‌ایم مطالبات مالی ایران در بانک‌های کره متعلق به مردم ایران است و ما به صورت جدی پیگیر مطالبات خود هستیم و با جدیت تمام وصول این دارایی‌ها و مطالبات را از کره پیگیری می‌کنیم.
هاشمی معتقد است که دولت سیزدهم دچار فشار و بعضی سیاست‌ها و روش‌هایی با مصداق طول‌الامل شده که اگر خود را از این مسیر برای اداره کشور خارج نکند خدایی ناکرده با سرنوشت مورد انتظار طول الاملین همراه خواهد شد. سخنرانی رییس‌جمهور در دفاع از بودجه ۱۴۰۲ با قول‌های کوتاه‌مدت آن توسط صداوسیما و روزنامه‌های همراه تیتر امیدوارانه شد و مورد انتقاد منتقدان برای کاهشی شدن نرخ ارز و طلا و مسکن و خودرو قرار گرفت.
اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
رییس‌جمهور گفت: نشاط اجتماعی در کشور بسیار بااهمیت است و دشمن این مورد را نشانه گرفته است و مسئولان زمینه آن را فراهم کنند چرا که جامعه با نشاط از ضروریات فرهنگی می‌باشد.
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی سازمان برنامه و بودجه گفت: نظارت شجاعانه و بدون تعارف بر عملکرد بودجه‌ای دستگاه‌ها مورد تأکید دولت مردمی است.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آذربایجان باید دست از توهمات خام خود در مورد ایران بردارد و به پشتوانه غربی‌ها دلگرم نباشد.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آذربایجان باید دست از توهمات خام خود در مورد ایران بردارد و به پشتوانه غربی‌ها دلگرم نباشد.
رئیس‌جمهور چین در سخنرانی افتتاحیه بیستمین کنگره حزب کمونیست بر مخالفت با هرگونه هژمونی و همچنین دخالت در مناقشه تایوان تاکید کرد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
امام جمعه قم گفت: باید از ورود تماشاگران که صحنه‌های ناهنجاری در ورزشگاه‌ها دارد جلوگیری شود و این انتظار هم وجود دارد که دولت برای جامعه تولید شادی حلال کند و این امر ضروری است و متدینین از این وضع گله دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ