حجت الاسلام رئیسی رییس‌جمهور از پایانه حمل و نقل کالای تهران در سفر به شهرستان نسیم شهر به صورت سرزده بازدید و با حضور در بین رانندگان مشکلات آنها را شنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید و تاکید کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و با حضور در بخش‌ها و معاونتهای مختلف، این روز را به خبرنگاران و کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.
کلان بیمارستان غدیر ۸۲۱ تختخوابی امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
کرمان- رئیس‌جمهور امروز در ادامه سفر به استان از پروژه انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه‌ انتقال آب خلیج فارس بازدید کرد.
رئیس‌جمهور روسیه در جریان بازدید از یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان در داغستان، یک جلد قرآن کریم به‌عنوان هدیه دریافت کرد.
معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
اخیراً معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت به وزیر اقتصاد دستور داده است ظرف یک ماه مسائل گمرکات کشور را سامان‌دهی کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز از نمایشگاه کتاب بازدید کرد.
رییس‌جمهور که در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه به مصلی امام خمینی (ره) رفته است، از غرفه انتشارات مختلف بازدید کرد و در گفتگو با غرفه‌داران، جدیدترین کتاب‌های انتشارات‌شان را مورد بررسی و تورق قرار داد.
اهواز- رئیس‌جمهور از پروژه فاضلاب اهواز و کارون بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت و آخرین وضعیت روند احداث آن قرار گرفت.
رسانه‌های روسیه با انتشار تصاویری اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور از مناطق جنگی در جنوب و شرق اوکراین بازدید کرده است.
رئیس‎ جمهور در حاشیه بازدید از طرح‌های درحال تکمیل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان شهرری، از زحمات کادر درمان قدردانی کرد و به گفت‎گوی صمیمانه با پرسنل بیمارستان پرداخت.
معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به شهرستان خوی از مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت.
رئیس جمهور در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافت تا در جمع مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی را ارایه کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: پروژه انتقال آب جنوب‌تهران به دشت ورامین سال‌هاست که معطل مانده و دیگر نباید روی زمین بماند
معاون اول رئیس‌جمهور پس از این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، بر پیگیری مطالبات دانشجویان و توجه به درخواست‌های آن‌ها تأکید کرد.
رئیس‌جمهور به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، وارد دانشگاه الزهرا (س) شد تا با حضور در جمع دانشجویان با آنها گفتگو کند.
شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین در حال بازدید از نمایشگاهی در سالن نمایشگاه پکن با موضوع "پیشرفت در عصر جدید" نشان داده شد.
رئیس جمهور از چند سامانه بانک مرکزی بازدید کرد و در جریان کار آن‌ها قرار گرفت.
رئیس‌جمهور از نمایشگاه پیشرفت‌های طراحی هواپیما و جت مسافربری ۷۲ نفره که اتحاد دانش‌بنیان‌ها به محوریت دانشگاه امیرکبیر و با حضور دیگر دانشگاه‌های کشور برگزار کرده‌اند، بازدید کرد.
رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان پیشران در دستور ویژه ای به دستگاه های اجرایی به استفاده از محصولات دانش بنیان خارج از بروکراسی اداری تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ