رییس‌جمهور آرژانتین: مسی ما را قهرمان جام‌جهانی کند و جای مرا بگیرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیبو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در سفر به بنگلادش با استقبالی ویژه مواجه شد و با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.
رئیس‌جمهور آرژانتین با سفر به برزیل خطاب به رییس‌جمهور این کشور گفت: برزیل و آرژانتین جدایی‌ناپذیر متولد شده‌اند.
رییس جمهور کشور قرقیزستان دیدار روز جمعه این تیم با ایران را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
رییس‌جمهور که در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه به مصلی امام خمینی (ره) رفته است، از غرفه انتشارات مختلف بازدید کرد و در گفتگو با غرفه‌داران، جدیدترین کتاب‌های انتشارات‌شان را مورد بررسی و تورق قرار داد.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اهواز - رییس‌جمهور برای انجام سفر استانی دو روزه خود از طریق فرودگاه دزفول، وارد استان خوزستان شد.
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
رییس جمهور راهپیمایی روز قدس را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی دانست و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.
رسانه‌های آرژانتین اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور به علت احساس درد شدید در ستون فقرات در بیمارستان بستری شده است.
رییسی ۱۶ بهمن ماه در جلسه ستاد بحران شهرستان خوی گفت: حفظ آرامش و روحیه شرط اول برون رفت از این نوع حوادث است و مردم خوی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی امتحان خودشان را پس داده‌اند.
رئیس‌جمهور آرژانتین پس از دیدار با صدراعظم آلمان تأکید کرد این کشور و دیگر کشورهای آمریکای لاتین قصد ندارند هیچ سلاحی به اوکراین ارسال کنند.
حجت الاسلام رئیسی رییس‌جمهور از پایانه حمل و نقل کالای تهران در سفر به شهرستان نسیم شهر به صورت سرزده بازدید و با حضور در بین رانندگان مشکلات آنها را شنید.
رییس‌جمهور کنیا پس از شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که سروصدا به پا کرد.
شادی بی حد و حصر امیر قطر، شیخ تمیم پس از پیروزی آرژانتین مقابل چشمان امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه را ببینید.
واکنش رییس‌جمهور آلمان به فاجعه حذف از جام‌جهانی
مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، در جریان یک مصاحبه از آلمان‌ها به عنوان نژاد برتر نام برد!
وزیر ورزش مصر از آمادگی این کشور برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ خبر داد.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
رییس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی در جنوب استان کرمان گفت: زمین حاصلخیز جنوب استان کرمان باید با الگوی مناسب کشت برای خودکفایی در تولید کالا‌های اساسی کشور و استقلال کشاورزی ایران اسلامی به کار گرفته شود.
رئیس‌جمهوری ونزوئلا با رد درخواست آمریکا مبنی بر مصادره هواپیمای باری متعلق به این کشور که از ششم ژوئن در فرودگاه آرژانتین نگهداری می‌شود، اعلام کرد: اکنون آن‌ها به دستور دادگاهی در فلوریدا قصد دارند یک هواپیمای باری متعلق به ونزوئلا را سرقت کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ