رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان – سپاهان در حالی در آستانه ۹ سالگی از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر پا به لیگ ۲۳ ام می‌گذارد که با عملکرد طوفانی در فصل نقل و انتقالات برای همه رقبا خط و نشان جدی کشیده است.
دختر کاراته کای ایران با برتری مقابل همه رقبای خود موفق شد دومین طلای تیم ملی کشورمان را در رقابتهای قهرمانی آسیا تصاحب کند.
شهاب زاهدی هم عقیده دارد تیم ملی به بازی با رقبای قدرتر احتیاج دارد.
کیلیان امباپه با سناریوهای یک سال اخیر شاید یک برنده روی کاغذ لقب بگیرد اما در میدان مسابقه از رقبای بزرگی چون ارلینگ هالند خیلی عقب افتاده است.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: قرعه کیانی خیلی سخت بود اما با مبارزه هوشمندانه همه رقبایش را شکست داد.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: قرعه کیانی خیلی سخت بود اما با مبارزه هوشمندانه همه رقبایش را شکست داد.
در ادامه رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 3 نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می روند.
علیرضا بیرانوند معتقد است پرسپولیس در فصل دشواری که هیچکدام از رقبا باج نمی‌دادند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.
یکی از تقابل های جذاب هفته بیست و نهم لیگ برتر میان پیام نیازمند و سپاهان با رشید مظاهری رخ خواهد داد.
یحیی دو بار قهرمان لیگ برتر شده و تجربه حساسیت پایان فصل لیگ خلیج فارس را دارد.
بنا به توضیحات دبیر پیشین اتاق مشترک ایران و عراق، خاصیت جامعه عراق در حال‌حاضر تکثر آن است که نمود آن در تنوع احزاب، نشریات و شبکه‌های تلویزیونی است؛ در این کشور هم نشریاتی هستند که موافق با ایران مطلب می‌نویسند و هم نشریات و شبکه‌هایی وجود دارند که با ایران میانه خوبی ندارند، بنابراین با این حجم از تنوع نمی‌توان انتظار داشت که همه با ایران همسو باشند.
فرزاد جعفری می گوید به خواب فرو رفتند و از باقی رقبا جا ماندند. اما الان وقت جبران است و سه دیدار هم بیشتر وقت نیست.
نجمه خدمتی گفت: شرایط خیلی سخت است. فدراسیون دارد همه تلاشش را برای حداقل اعزام‌ها و مسابقات تدارکاتی می‌کند تا حداقل بتوانیم تجهیزات را به روز کنیم و در کنار رقبای خودمان باشیم و بتوانیم منصفانه رقابت کنیم. چون تجهیزات آن‌ها خیلی عالی هستند، ولی برای ما کاملا قدیمی است و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.
نوع فوتبال بازی کردن آلومینیوم برابر رقبای مشهورش ، آدم را به وجد می آورد.
برترین آزادکار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور گفت:با توجه به اینکه همه عنوانداران و رقبا از تمام استان‌ها در این میدان شرکت کردند، مسابقات خیلی سنگینی را شاهد بودیم.
برترین آزادکار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور گفت:با توجه به اینکه همه عنوانداران و رقبا از تمام استان‌ها در این میدان شرکت کردند، مسابقات خیلی سنگینی را شاهد بودیم.
فرجی‌راد دیپلمات سابق می گوید: چین هم بیشتر به سمت رقبای ما رفته و نه کار توسعه‌ای انجام می‌دهد و نه کار سرمایه‌گذاری؛ یک نفتی از ما می‌برد و پولش را به صورت کالا و قطعه می‌فرستد. از سوی دیگر در همین بحران گاز، مسئول گاز ایران به ترکمنستان رفت و خواهش کرد اما حاضر نشدند در سرما و یخبندان یک مقدار فشار خط لوله را افزایش دهند. اینها نشان می‌دهد که نباید اجازه دهیم وزن ژئوپلوتیک کشور تضعیف شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این که این تیم دشمنان و رقبای زیادی دارد گفت: مهم این است که تیم ما از همه اینها قویتر است.
نمايندگان ايران از فردا براى كسب خوشرنگ ترين مدال هاى جهانى به مصاف رقباى خود در بلگراد مى روند.
ارلینگ هالند با 9 گل زده برای سیتی، فعلا شانس اول کسب کفش طلای اروپاست ولی او رقبای سرسختی برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش رو دارد.
با آنکه نتانیاهو از سوی رقبای سیاسی خود متهم است که در طول نخست‌وزیری خود اقدام خاصی علیه تأسیسات هسته‌ای ایران انجام نداده و با لفاظی‌های توخالی خود صرفاً باعث پیشرفت برنامۀ اتمی جمهوری اسلامی شده است، اما با این همه، گویی نبض افکار عمومی به دست اوست و همچنان لفاظی‌هایش می‌تواند موجی از بسیج‌گری سیاسی در جامعۀ اسرائیل پدید آورد.
نایب قهرمان کشتی جهان در سال 2021 مى گويد با آناليز رقبا به دنبال مدال خوشرنگ ترى در وزن جديد است.
تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری مقابل همه رقبای خود مدال طلای قهرمانی جهان را کسب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ