سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو مهدی طارمی را یک بازیکن کاملا متواضع می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
لیونل مسی تنها 20 دقیقه بعد از شروع بازی با فیلادلفیا از فاصله ای حدود 35 متری دروازه حریف را باز کرد.
جنسن هوانگ در کنفرانس کامپیوتکس تایپه اعلام کرد: «موانع برنامه‌نویسی فوق‌العاده کمتر شده است. حالا هرکسی می‌تواند برنامه‌نویس شود. کافی است درخواست خود را به کامپیوتر بگویید.» او باور دارد که سهولت استفاده از نسل جدید هوش مصنوعی باعث شده است که سرعت پیشرفت این فناوری این‌چنین بالا باشد. همین مسئله موجب خواهد شد تا عملاً همه صنایع تحت تأثیر قرار بگیرند.
میان بازیکنان استقلال، اما مهدی قایدی از بعد فنی یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان است و به همین دلیل او در فاز هجومی تبدیل به تکیه‌گاه فنی استقلال شده است. در بازی‌های اخیر مهدی قایدی به عالی‌ترین شکل ممکن نقش خود را به‌عنوان یک بازیکن طراح و گلزن در استقلال پیاده کرده که مؤید آن نمایش فوق‌العاده او مقابل تراکتور است.
یک بازگشت فوق‌العاده‌ در بهترین زمان ممکن از ستاره بازیساز پرسپولیسی‌ها اکنون او را جز نفراتی قرار داده که سرخ‌ها را برای کسب قهرمانی و موفقیت در ادامه مسیر امیدوار کرده است.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید از اظهارنظر یک پیشکسوت در مورد امیری شوکه شده است.
مهاجم برزیلی لیورپولی‌ها در شب درخشان مقابل منچستر یونایتد، یک گل وارد دروازه دخیا کرد تا او هم سهمی از نمایش فوق‌العاده داشته باشد.
رامون دیاز سرمربی الهلال گفت که تیم او به دنبال ارائه یک مسابقه عالی مقابل رئال مادرید است.
بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده‌ بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.
بیل گیتس اخیرا در گفتگو با فوربس گفت که پیشرفت هوش مصنوعی در سال گذشته از جمله ChatGPT او را هیجان زده می‌کند. گیتس افزود که استفاده از آن به عنوان معلم ریاضی یا ارائه توصیه‌های پزشکی به مناطق محروم فوق‌العاده خواهد بود. بنیانگذار مایکروسافت گفت که او اغلب از ChatGPT برای کار‌های سرگرم کننده مانند نوشتن شعر استفاده می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی، بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی ظرف مدت ۵ الی ۶ روز را کاری فوق‌العاده و ناشی از برکت خون مطهر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این اتفاق مبارک که منجر به بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان و رهایی از قصاص ۱۶ نفر از محکومان شد، به برکت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت‌های مخلصانه او در راه خدا بود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در شهر زادگاهش با استقبال فوق‌العاده مردمی مواجه شد و 140 هزار نفر برای تبریک درخشش او در جام جهانی قطر در شهر مار دل پلاتا حضور یافتند.
قضاوت مارسینیاک ستایش‌آمیز و استثنایی بود؛ او اگر بهتر از امباپه و مسی نبوده باشد، همراه با آنها، فوق‌العاده ستاره فینال جام جهانی بوده است.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
کوروش احمدی نوشت: سفر شی و استقبال فوق‌العاده سعودی‌ها از او در شرایطی انجام شد که روابط بین عربستان و امریکا با سردی بی‌سابقه‌ای مواجه است. سعودی‌ها طی چند سال اخیر پیوسته واشنگتن را متهم کرده‌اند که عربستان را تنها از لنز حقوق بشر، قتل قاشقچی و جنگ یمن می‌بیند.
ویرژیل فن‌دایک انتقادها از لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، به دلیل قدش را بی پایه و اساس دانسته و می‌‌‌گوید او در یونایتد شروعی فوق‌العاده داشته است.
مربی نیوکسل معتقد است رونالدو خرید خوب و موفقی برای منچستریونایتد بوده ولی گفت که فوق ستاره پرتغالی را برای تیم خود جذب نخواهد کرد.
مربی بدنساز پرسپولیس با تمجید از لوکادیا می‌گوید که او از کودکی تمرینات فوق‌العاده را تجربه کرده و به زودی در سطح ایده‌آل قرار خواهد گرفت.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ