اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۹۵ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت مرز آلودگی است.
هواشناسی تهران اعلام کرد: برای امشب و روز شنبه همراه با کاهش ابر، در اکثر نواحی استان، وزش باد، گاهی وزش باد شدید (به ویژه روز شنبه و نواحی جنوبی و جنوب غربی) را شاهد خواهیم بود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۱ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۰۰ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم خبر داد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۸۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار دارد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از تدوین برنامه‌ای در شهرداری تهران به‌منظور کاهش آلودگی هوای پایتخت خبر داد و گفت: در این برنامه، راهکارهای کاهش آلودگی هوا کاملا مشخص شده است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۹۷ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
خودرو‌های دودزا دولتی و نظامی متوقف شوند/ کاهش ساعت کاری، دورکاری و تعطیلی پایتخت مطابق قانون هوای پاک در شرایط آلودگی هوا باید اجرایی شود/ زباله‌سوزی سریعا متوقف شود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: یکی از مفیدترین کارها برای کنترل آلودگی هوا و کاهش ترافیک پایتخت، اضافه کردن اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره ورود سامانه بارشی به کشور و احتمال وقوع سیل در چهار استان از کاهش آلودگی هوای پایتخت طی روز‌های پایانی هفته خبر داد.
در پی آلودگی هوای تهران طی روز‌های اخیر، مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کاهش سرعت باد و انباشت آلاینده‌ها را علت این وضعیت ذکر کرد و از تداوم آلودگی تا دوشنبه (۱۲ دی ماه) خبر داد.
تداوم آلودگی هوای پایتخت تا دوشنبه
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۲۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۳۷ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۱۶۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۱۴۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: با توجه به انباشت نسبی آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس از افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم از تردد در فضای باز اجتناب کنند.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۱۰۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۲ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۸ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ