تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور سعید آقایی در تراکتور اعتراض بعضی هواداران را به دنبال داشته است.
یوپیس، مربی دروازه‌بانان رئال مادرید، با یک حرکت غیرمنتظره به حواشی اخیر خاتمه داد.
جواد نکونام امروز به صورت رسمی سرمربی استقلال شد.
حسن روحانی در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شرکت کرد.
هواداران استقلال امیدوار هستند که مهدی قایدی با درخشش دوباره در رقابت های جام حذفی، عامل قهرمانی این تیم لقب بگیرد.
جاودان خرد گفت: محتویات گونی کهره شکار‌هایی با سن کمتر از ۲ هفته بودند که هنوز شیرخوار بوده و توسط متخلفین قسی القلب و سنگدل از مادر جدا شده بودند. متاسفانه دو راس از این کهره‌ها حین پرتاب به بیرون دچار آسیب شده و تلف شدند و حال سومی نیز مساعد نیست.
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
فایزه العماری، مادر کیلیان امباپه، می‌گوید پسرش از تصمیم مدیران پاری سن ژرمن برای استفاده از عکس او بدون اطلاعش بسیار عصبانی بوده است.
شواهد قبلی استفاده از مواد مخدر باستانی غیرمستقیم و عمدتاً بر اساس تصویر‌های هنری بود. بر اساس یک مطالعه جدید، انسان‌های باستانی در طی مراسمی که غار‌ها در ۳۰۰۰ سال پیش صورت می‌گرفت، از دارو‌های توهم‌زا استفاده می‌کردند.
خوشحالی مشترک ساپینتو و قایدی خیلی زود به حواشی مخابره شده از اراک پایان داد.
میلاد سرلک با شروع نیمه دوم دیدار ایران برابر کنیا یکی از 4 بازیکن تعویضی امیر قلعه‌نویی بود.
در سرخه‌حصار پارکی به‌نام پارک آموزش ترافیک ساخته شده است. این پارک مساحتی حدود ۲۱۰۰‌مترمربع دارد و تمام امکانات لازم برای اهدف پارک در آن وجود دارد، مانند پل عابرپیاده و انواع تابلو‌های راهنمایی و رانندگی. باقی امکانات مانند زمین چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی بدن‌سازی، مجتمع گل و گیاه، کباب‌پز و امکانات ساده‌ای که در هر پارکی وجودش الزامی است، مانند سرویس بهداشتی و بوفه و آلاچیق در این پارک جنگلی وجود دارد.
دو هواپیمای فضایی، X-۳۷B توانسته‌اند ۶ ماموریت با مدت زمانی که به تدریج طولانی‌تر شدند را به پایان برسانند و در آخرین ماموریت، آن‌ها به مدت ۹۰۸ روز در مدار زمین بوده و در نوامبر۲۰۲۲ به زمین نشستند.
سرمربی پرتغالی استقلال از جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه وطنی قائمشهر واکنش های جالبی به عملکرد شاگردانش داشت.
نوری گفت: اسم این توله ماده «سانا» است و با توجه به اینکه اولین توله شیر مادر بوده، پذیرش نشده و ناچار شدیم خودمان نگهداری از آن را به عهده بگیریم.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با بوسه‌ای که بر لوگوی این تیم زد آتش خشم اتلتیکو مادرید و هوادارانش را شعله‌ور کرد.
مصطفی شیخ یکی از بازیکنان جوانی است که ماه‌هاست در اردوی گل‌گهر حضور دارد و امیر قلعه‌نویی رفته رفته او را آماده مسابقات می‌کند.
بوسه مدافع مراکش بر سر په‌په یکی از ماندگارترین صحنه‌های جام جهانی قطر بود.
بوسه ستاره مراکشی بر پیشانی مادرش لحظه‌ای احساسی خلق کرد.
عقب‌گیر تیم ملی فوتسال پس از ثبت نخستین گل خود برای ایران در جام ملت‌ها آن را تقدیم به مردم ایران کرد.
جیووانی سیمئونه، پسر سرمربی اتلتیکومادرید در اولین بازی خود در UCL گلزنی کرد تا قول خود به والدینش را عملی کند.
رییس جدید فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب خود به میرشاد ماجدی و عزیز محمدی خسته نباشید گفت.
اما اتفاق جالب در این خصوص، احساساتی شدن یکی از هواداران بانوی استقلالی است. زمانیکه او وارد ورزشگاه آزادی شد، روی سکو‌های استادیوم زانو زده و بر آن بوسه زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ