مهاجم برزیلی لیورپولی‌ها در شب درخشان مقابل منچستر یونایتد، یک گل وارد دروازه دخیا کرد تا او هم سهمی از نمایش فوق‌العاده داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
استقلال پس از پیروزی روز گذشته، امروز یک دیدار دوستانه را برگزار می کند.
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
سپاهان بزودی قرار است یک بازی دوستانه در کشور روسیه برگزار کند.
الاهلی با درخشش ستاره سابق لیورپول موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی لیگ عربستان شد.
شکست سنگین الاهلی در یک بازی دوستانه، با واکنش تحقیرآمیز سرمربی حریف همراه بود.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
روبرتو فیرمینو، خرید جدید الاهلی، امروز در بازی دوستانه این تیم مقابل اشتول‌فلدن اتریش اولین گل خود با پیراهن این تیم عربستانی را به ثمر رساند.
اوماس با نام اصلی جردن اوموگبهین از زمان پیوستن به WWE در سال ۲۰۱۹ ابتدا نقش مجری و محافظ را برای ای جی استایلز بازی می‌کرد و در مسابقات با ورزشکارانی مانند براک لزنر، سث رولینز و بابی لشلی روبه‌رو شده است.
دیدن ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در عربستان، به یک امر عادی بدل شده است.
روبرتو فیرمینو، ستاره سابق لیورپول، پیشنهاد الاهلی را پذیرفته و به زودی با این باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد.
بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.
بازیکنان و اعضای تیم لیورپول از جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو پس از بازی با ساوتهمپتون قدردانی کردند.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در حالیکه درباره جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم صحبت می‌کرد احساساتی شد و بغض اجازه نداد به حرفهایش ادامه دهد.
لیورپول در هفته سی و هفتم لیگ برتر در یک بازی خانگی به مصاف استون‌ویلا رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، از این که برای مدتی طولانی با روبرتو فیرمینو هم بازی بوده ابراز خوشحالی کرد.
بابی تمام عمر خود را با صاحبش لئونل کاستا در دهکده‌ای [به نام Conqueiros]در پرتغال زندگی کرده است. کاستا اعلام کرد که روز شنبه برای جشن تولد ۳۱ سالگی بابی یک مهمانی برگزار می‌کند که در این مهمانی بیش از ۱۰۰ نفر، از جمله طرفداران بابی از کشور‌های دیگر، حضور دارند.
بابی فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، جلوی شکست خانگی این تیم مقابل آرسنال را گرفت.
مصدومان لیورپول در بهترین زمان ممکن به بازی حساس برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسیدند و خیال یورگن کلوپ تا حدی راحت شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با دبل در دیدار برابر ولز به رکورد دیوید بکام و بابی چارلتون رسید.
آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس، فاش کرد سر بابی رابسون خواهان انتقال او به بارسلونا بوده است.
بابی مدلی چهار سال قبل و پس از انتشار ویدیوی جنجالی اش بر علیه معلولان، از داوری در لیگ برتر کنار گذاشته شد ولی او شنبه پیش رو قضاوت در لیگ برتر را از سر خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ