اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
ظرف ۲۴ ساعت گذشته پس از حضور دوباره حسین حسینی در محل تمرین استقلال نام یک دروازه‌بان دیگر نیز برای همراهی استقلال مطرح شد.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
مدیر ورزشگاه آزادی گنجایش ظرفیت تماشاگران برای بازی فینال جام حذفی بین دو دیدار استقلال و پرسپولیس را در حدود ۵۰ هزار نفر عنوان کرد.
باشگاه استقلال از هوادارانش خواست در بازی امروز با نساجی از تمام ظرفیت تعیین شده روی سکوهای ورزشگاه آزادی استفاده کنند.
با اعلام سامانه فروش بلیت الکترونیکی، ظرفیت بلیت های دربی استقلال و پرسپولیس تکمیل شد.
منصور قنبرزاده می‌گوید ظرفیت حداقلی ورزشگاه آزادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال، ظلم به این دو باشگاه از نظر حمایت هواداران و درآمدزایی است.
بلیت فروشی بازی آلومینیوم- استقلال با پنجاه درصد ظرفیت وررشگاه شروع شده است.
فرمانده انتظامی قائمشهر گفت: شهروندان در روز بازی با استقلال از تردد‌های غیرضروری و تجمع در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
مجوز حضور هواداران به اندازه 30 درصد از ظرفیت استادیوم کرمان برای دیدار استقلال و مس صادر شد.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
با اعلام نایب رییس فدراسیون فوتبال بازی استقلال و ملوان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
گروهی از هواداران تیم آکسفورد از روی دیوار مشرف به ورزشگاه به تماشای بازی حساس با آرسنال پرداختند.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: ساپینتو با قدری خویشتنداری می تواند نقطه ضعف خود را از بین برده تا تیمش با آرامش بیشتری امتیاز بگیرد.
با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان عملکرد شاگردانش مقابل استقلال را تحسین می‌کند.
مقرر گردید که برای این بازی همانند بازی استقلال با مس ۵۰۰ بلیت برای بانوان اختصاص یابد. به همین دلیل شایعه ۴ هزار بلیت تکذیب شد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ