اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درود به آزادمردانی که در برابر دهر تعظیم نمی کنند. در برابر قدرت زانو نمی زنند. از مرگ وحشتی ندارند و فقط از خدا هراس دارند و فقط به خدا پناه می برند. چه زیباست آزاد زیستن و چون گل شکفتن و همچون نسیمی به سادگی جان به جاندار تسلیم کردن! چه زیباست زنجیرهای اسارت را با اسلحه شهادت پاره کردن و اسماعیل وار در قربانگاه عشق خدا جان باختن و با قدرت روح بر عرش اعلاء پرواز کردن...
نویسنده این متن مغلوط، اولا عمدا به یاد نمی‌آورد که رکورد‌های تورم ۴۹/۶ و ۶۰ درصد را دولت‌های هاشمی و روحانی بر جا گذاشتند، نه دولت‌های احمدی نژاد و رئیسی. ثانیا، دولت خاتمی ادامه دولت هاشمی بود و نه جدا از آن. ثالثا، مقایسه دوره خاتمی با دوره پایانی احمدی‌نژاد و پس از آن، مع‌الفارق است؛ چه این‌که دولت خاتمی با انبوهی از تحریم‌ها که از سال ۱۳۹۰ علیه ایران اعمال شد، دست و پنجه نرم نمی‌کرد.
از جالب ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی این فصل از رقابت ها کوچ تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم آلومینیوم اراک به نساجی بود.
حسین مرادمند می گوید که تنها بحثی که استقلال را در این چهار سال زمین زد، بی‌ثباتی در عرصه مدیریتی تا بازیکن است.
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
بیش از چهل سال است که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی،عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
پنجه شیطان، گیاهی در آفریقای جنوبی است که در اروپا چند صد سال رواج داشته است. این گیاه به عنوان یک ضد التهاب آرتریت، التهاب تاندون، و درد عضلانی مورد استفاده قرار گرفته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نزدیک به ۵۰ درصد خدمات دستگاه‌های دولتی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌شود.
رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک گفت: از ۱۷۲ دستگاه مشمول اتصال به پنجره واحد الکترونیک نزدیک به ۹۷ درصد شان متصل شده‌اند.
ارقام پیرامون تروما، که شامل آسیب‌های جسمی و عاطفی است، در ایالات متحده فوق العاده زیاد است؛ بیش از ۲۲۳ میلیون نفر حداقل یک رویداد آسیب زا را در زندگی خود تجربه کرده اند. با بررسی عمیق‌تر، ۹۰ درصد از کسانی که با مشکل سلامت روانی دست و پنجه نرم می‌کنند، گزارش می‌دهند که دچار تروما شده‌اند.
این روزنامه از قول کارشناسان نوشت اکنون به دلیل تحریم‌ها، تجارت با روسیه حداقل «پنجاه درصد» گرانتر از نرح معمول بازار است و به همین دلیل نفتکش‌های ایران هر چه بیشتر نفا برای روسیه حمل می‌کنند.
مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آقای جلیلی گفتند مذاکره هیچ فایده ای ندارد بنظر شما ممکن هست؟، گفت: خب جای مذاکره چه می‌خواهند بگذارند؟ باید یک الگویی باشد. مثلا کره شمالی باشیم؟ کره شمالی مصرف زیادی ندارد اما ما در داخل همه چیز را رها کردیم و بی وقفه اقلام خوراکی و قیمت ها بالا میرود. برای سال ۱۴۰۲ تورم پنجاه درصدی پیش بینی شده است آیا باید دست روی دست بگذاریم؟
بازیکنان داخلی تیم پرسپولیس امروز بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند.
خار پاشنه یکی از رایج‌ترین علل درد پاشنه پا است که به علت التهاب رباط کف پا بوجود می‌آید. این رباط، نوار بافتی ضخیمی در کف پا است که از ابتدا تا انتهای کف پا کشیده شده و استخوان پاشنه را به پنجه و انگشتان وصل می‌کند.
نصف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را اروپایی ها تشکیل می دهند.
جدیدترین آمار رسمی اعلامی از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که از ابتدای سال آبی جاری (آغاز مهر ۱۴۰۱) تا روز بیست‌ویکم آبان‌ماه، میزان ورودی آب به سد‌های کشور به یک‌میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون مترمکعب رسید.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران از آخرین وضعیت ارزیابی«اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» خبر داد.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
رئیس‌جمهور همه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا پیش از پایان سال ۱۴۰۱ حداقل ۵۰ درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنند.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
ترامپ درباره جان کری گفت: «او فکر می‌کرد ایران خواهد گفت دست شما درد نکند ایالات متحده آمریکا، باورمان نمی‌شود که بین صد تا صد و پنجاه میلیارد دلار به ما دادید! اما نتیجه واقعی این بود که جسارت ایران بیشتر شود».
تورهای رسمی در نظر گرفته شده برای حضور تماشاگران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکنون پنجاه درصد به فروش رفته است.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.
حضرت محمد (ص) فرمود: «هر بنده روزه‌‏دارى که دشنام داده شود در مقابل آن گوید، درود خدا بر تو. من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالى گوید بنده روزه‏‌دار من به من پناه آورده، او را از آتش جهنم پناه داده و وارد بهشت کنید.» امام صادق (ع) فرمود: «خداوند روزه را واجب کرد تا ثروتمند و فقیر یکسان باشند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ