باشگاه استقلال از هوادارانش خواست در بازی امروز با نساجی از تمام ظرفیت تعیین شده روی سکوهای ورزشگاه آزادی استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت تاسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایطی امروز صدمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند که قیمت بلیت‌های این بازی در ورزشگاه آزادی به ۲ میلیون تومان رسیده است.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایطی امروز صدمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند که قیمت بلیت‌های این بازی در ورزشگاه آزادی به ۲ میلیون تومان رسیده است.
در حالی که بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال از صبح امروز آغاز شده بود، خیلی زود در فضای اینترنتی بازار سیاه بلیت‌های دربی نیز شروع شده تا بار دیگر شاهد قیمت‌های نجومی برای بلیت‌های این مسابقه باشیم.
قیمت بلیت برای بازی استقلال برابر ملوان در رقابت های جام حذفی مشخص شد.
قیمت بازیکن استقلال باامضای آجورلو ۹ برابر شد!
با باز شدن سامانه بلیت‌فروشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان مشخص شد بلیت این مسابقه ارزان‌تر از بازی قبلی شده است.
بلیت ارزانتر بازی پرسپولیس نسبت به دیدار استقلال، سوالاتی را در ذهن طرفداران فوتبال ایجاد کرده است.
باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت قسمت VIP ورزشگاه آزادی را از یک میلیون به ۵۰۰ هزار تومان کاهش داد و نرخ اعلامی توسط باشگاه استقلال را کاهش داد.
مدیران باشگاه استقلال نسبت به گرانی قیمت بلیت‌های ورزشگاه آزادی دلخور هستند.
مدیران باشگاه استقلال نسبت به گرانی قیمت بلیت های ورزشگاه آزادی دلخور هستند.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
قیمت بلیت VIP بازی استقلال؛ یک میلیون تومان! /
قیمت بلیت بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی افزایش چشمگیری داشته است.
کارشناس فوتبال با بیان این که «ریکاردو ساپینتو» با گذشت چندین ماه حضورش در استقلال هنوز ترکیب تیمش را نشناخته است، گفت: عملکرد بازیکنان مقابل تراکتور شائبه برانگیز بود.
فیفا اعلام کرد به دلیل استقبال تماشاگران باقی مانده بلیت‌های فینال را با قیمت رسمی به فروش می‌رساند.
با نگاهی به سایت‌های فروش بلیت رفت و برگشت به شهر لیسبون به راحتی می‌توان دریافت که فقط بهای بلیت سفر استقلال (البته با متوسط قیمت) به شهر لیسبون، هزینه‌ای بالای یک میلیارد تومان را روی دست باشگاه استقلال می‌گذارد.
در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود تعدادی از بانوان استقلالی که بلیت این بازی را تهیه کرده‌اند همین حالا در قسمت شرقی ورزشگاه پشت در بسته منتظر باز شدن در‌ها هستند.
بلیت ویژه بانوان برای تماشای دیدار استقلال و مس کرمان در بازارسیاه با قیمتی میلیونی به فروش می‌رسد.
قیمت بلیت‌های این مسابقه ۵۰ هزارتومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه بالا، ۱۰۰ هزار تومان برای روبروی جایگاه، ۲۰۰ هزار تومان برای جایگاه و ۵۰۰ هزار تومان برای VIP‌ تعیین شده است.
یک رسانه پرتغالی، مبلغ مدنظر باشگاه سانتاکلارا برای انتقال قرضی محمد محبی به باشگاه استقلال را اعلام کرد.
نفت آبادان: استقلال دو بازیکن مارا با ۴۰برابر قیمت خرید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ