قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:نمایندگان اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز برسهم ۴ درصدی قوه قضائیه از منابع بودجه عمومی اعم از منابع اختصاصی و منابع عمومی تاکید کردند.
منابع سوری از افزایش شمار شهیدان انفجار تروریستی در زینبیه دمشق به ۶ نفر خبر دادند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار فلسطینیان تحت بازداشت موقت در زندانهای رژیم صهیونیستی خبر دادند.
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در طول برنامه ششم توسعه حتی یک ریال از بند الف ماده ۵۷ قانون برنامه ششم توسعه  اختصاص پیدا نکرده که نتیجه آن عدم رشد حمل و نقل ریلی کشور در دولت گذشته بوده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه خبر می‌دهند.
یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد شدید در ایالت های مختلف این کشور به ۲۶ نفر خبر دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده، منابعی را از محل افزایش نرخ سیگار و تنباکو برای احداث و تجهیز مراکز ناباروری در نظر گرفتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده با افزایش ۳۰۰ میلیارد تومانی منابع مالی صندوق‌های رفاه دانشجویی موافقت کردند.
مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اعتباراتی را برای تحقق برنامه‌های تعادل‌بخشی، آبخیزداری و اجرای طرح‌های افزایش بهره‌وری آب در نظر گرفت.
وزیر منابع آبی عراق با اشاره به اینکه کشورش بدترین سال آبی را پیش رو دارد خواستار حمایت جامعه جهانی شد.
تمرکز بانک آینده بر رشد منابع، افزایش درآمد و سودآوری در سال 1401
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه این کمیسیون منابع تأمین قیر از ۱۹ هزار میلیارد تومان به ۲۵ هزار میلیارد  تومان افزایش پیدا کرد.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: دولت با در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود در سال ۱۴۰۲ حقوق کارمندان را به میزان قابل قبولی افزایش خواهد داد.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع لبنانی از افزایش شمار قربانیان حادثه واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی در سواحل سوریه خبر دادند.
منابع محلی لیبی از افزایش شمار جان باختگان درگیری ها در پایتخت این کشور به ۱۲ نفر خبر داده و اعلام کردند رئیس شورای ریاستی لیبی سفر خود به تونس را نیمه تمام گذاشته و به طرابلس بازگشته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به دنبال تأمین منابع هستیم و نمی‌شود پرداختی انجام دهیم از آن طرف مجبور شویم با خلق پول تورم بیشتری به مردم تحمیل کنیم.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ