با اعلام سامانه فروش بلیت الکترونیکی، ظرفیت بلیت های دربی استقلال و پرسپولیس تکمیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می‌گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت‌های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می‌کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب‌ها مصون نمی مانند.
تمامی بلیت‌های مسابقه ایران و هنگ‌کنگ در قهرمانی آسیا فروخته شد.
بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.
حضو لیونل مسی باعث شد تمام بلیت‌های یک مسابقه خارج از خانه اینتر میامی در 10 دقیقه فروخته شود.
تمامی بلیت‌های مربوط به بازی رئال مادرید و بارسلونا در اردوی تمرینی پیش فصل این دو تیم به فروش رفت.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
در شهر اصفهان بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر جمعیت در پهنه‌های فرونشستی آن زندگی می‌کنند و در مراکز جمعیتی اطراف آن، بیش از ۴۰۰ بنای تاریخی و بافت تاریخی ثبت شده که تمام آن‌ها در پهنه‌ها و زون‌های فرونشست قرار گرفته‌اند. درواقع می‌توان گفت بیش از نیمی از بافت‌های تاریخی ارزشمند شهر اصفهان در زون‌های فرونشستی جای گرفته‌اند. این بافت‌ها سازه‌های اسکلت‌داری نیستند و به‌همین‌خاطر هم براثر نشست‌های نامتقارن به‌شدت آسیب می‌بینند.
برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.
تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده بازی پرسپولیس و گل‌گهر فروخته شده است.
در حالی که سامانه بلیت فروشی ظهر امروز برای چند بار متوالی بلیت‌هایی را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داد اما حالا بلیت تمام جایگاه‌ها به فروش رفته است.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. این در حالی است که به گفته یک مقام مسئول، مونتاژکاران بخش خصوصی موظف شدند تا در دوره بعدی بازبینی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت به کاهش قیمت تمام شده این خودرو‌های سواری اقدام کنند.
هواداران رم فقط در عرض چند ساعت تمام بلیت‌های بازی با بایرلورکوزن را خریدند. دو تیم در نیمه نهایی لیگ اروپا با هم روبرو خواهند شد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
ورزشگاه کارگران چین پس از 3 سال تعطیلی به دلیل بازسازی، بازگشایی شد.
باشگاه بارسلونا شب گذشته بلیت‌فروشی برای ال‌کلاسیکوی 19 مارس(28 اسفند) را شروع کرد و پس از یک ساعت هیچ بلیتی در دسترس نبود.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
زخم‌های گوارشی هنگامی رخ می‌دهند که مخاط در دستگاه گوارش در سطح داخلی معده یا روده کوچک از بین می‌رود. تماس اسید با بافت‌های زیرین می‌تواند یک درد دردناکی ایجاد کند که ممکن است باعث خونریزی گوارشی شود.
بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.
یک محقق فوتبال در قطر تمام بلیت‌های جام جهانی از ۱۹۳۰ تا ۲۰۱۸ را جمع آوری کرده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پروازها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روزهای نخست جلوگیری خواهد شد.
بلیت‌های دو دیدار از دیدارهای آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر از همین حالا به صورت کامل به فروش رفته است.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص حضور بانوان در بازی استقلال گفت: برای حضور بانوان در بازی استفلال و مس کرمان تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا برنامه به بهترین شکل اجرا شود.
در حالی که انتظار می‌رفت تمام بلیتهای بازی پرسپولیس - فولاد قبل از شروع بازی پیش خرید شود اما این اتفاق رخ نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ