دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
بازدید کیومرث هاشمی و محمودخسروی وفا از اردوی تیم ملی تیراندای
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عربستان از سفارت ایران در ریاض بازدید کرد.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
تصاویری از بازدید رئیس جمهور از خودروهای هیبریدی در حیاط دولت را مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سواات خبرنگاران پاسخ داد.
هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مرداد از بازدید از اردوگاه طوبای بنیاد شهید و همچنین دیدار با مشاور وزیر ارشاد نوشته‌است. او همچنین روایتی دارد از مناقشات در مورد کاندیداتوری خاتمی. .
وزیر دفاع چین که به روسیه سفر کرده است، امروز(سه‌شنبه) از نمایشگاه نظامی بین‌المللی ۲۰۲۳ مسکو بازدید کرد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از مؤسسه خیریه کهریزک گفت: اساس نظام هستی عشق و محبت است و انسانیت با عشق منسجم می‌شود و کاری به ملیت و مذهب ندارد.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
یک گردشگر در حین بازدید از هرم مشهور و مرموز سنفرو در مصر متوجه سازه‌ای سنگی در کف زمین و در نزدیکی هرم شد.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد، بیش از ۲۵۰۰ بازید در سال گذشته صورت گرفته است.
گواردیولا در سطح بین المللی مشهور است و میلیون ها دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد. سفر او به مصر احتمالاً باعث افزایش بازدید از این کشور به عنوان یک مقصد گردشگری خواهد شد.
زیردریایی تحقیقاتی که با پنج سرنشین برای بازدید از بقایای کشتی مشهور «تایتانیک» راهی ماجراجویی در اعماق اقیانوس شده بود، به سرنوشت شومی دچار شد.
به گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی مک‌گورک در تاریخ ۸ مه از مسقط بازدید کرده و همچنین سفری به اسرائیل داشته است تا گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی داشته باشد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که رئیس جمهور آمریکا در جریان بازدید از «پارک یادبود صلح هیروشیما»، سخنرانی و بیانیه رسمی ایراد نخواهد کرد.
کلیپی از ویلیام روتو، رئیس جمهور کنیا، در جریان بازدید از یکی از مناطق نایروبی پخش شده که به دلیل احترام به اذان سخنرانی خود را قطع می‌کند. روتو قبل از اینکه پس از شنیدن صدای اذان از مسجد مجاور سخنان خود را متوقف کند، درباره سنگ بنای پروژه مسکن جدید سخنرانی کرد.
گروهی از زنان اماراتی در دبی عضو یک تیم نیروهای ویژه سوات هستند که برای محافظت از افراد مشهور لیست A که از امارات بازدید می‌کنند انتخاب شده اند.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر تقویت حمکرانی مردم‌پایه ازطریق افزایش سهم ظرفیت‌های مردمی دراداره کشورو سرعت‌بخشی به پروژه‌های پیشران وفناورانه تأکید شد
جو بایدن، رییس‌ جمهوری آمریکا بار دیگر در جریان بازدید از نمایشگاه خودروهای آمریکایی راه خود را گم کرد. برگه‌هایی که به برگه تقلب بایدن مشهور شده‌اند و راهنمایی‌هایی همسر و مشاوران او، به رییس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی‌ها، پاسخ به پرسش خبرنگاران و پیدا کردن راهش؛ کمک می‌کند.
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.
مدیر گروه مقاوم سازی پل ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، با بیان اینکه پل‌های شهر تهران در سه نوبت بازدید شده است، از ثبت نرم افزاری اطلاعات مربوطه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ