بعد از اعلام تبرئه میسون گرین‌وود از اتهام تجاوز و تعرض، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا او می‌تواند فورا به ترکیب تیم‌شان برگردد و با پیراهن یونایتد به میدان برود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از درخشش دو هافبک تکنیکی سرخ‌ها در دو‌ هفته اخیر، باید دید این بار ترابی قادر خواهد بود در نقش گلزن یا گلساز ظاهر شود؟
سرمربی تیم ملی والیبال تایلند از عملکرد شاگردان خود برابر ژاپن ابراز رضایت کرد.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
نیمار به عنوان اولین بازیکن برزیلی شاغل در فوتبال عربستان به تیم ملی کشورش دعوت می شود.
اکانت رسمی تیم ملی سوئد به حذف این تیم از نیمه‌نهایی جام جهانی واکنش نشان داد.
وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی، دو بازیکن باتجربه و کارنامه‌دار فوتبال ایران هستند.
تقابل حساس سوئد و اسپانیا در نیمه نهایی جام جهانی زنان، یک پای فینال جام جهانی 2023 را مشخص خواهد کرد.
تقابل حساس سوئد و اسپانیا در نیمه نهایی جام جهانی زنان، یک پای فینال جام جهانی 2023 را مشخص خواهد کرد.
نیمار و مارکو وراتی تنها بازیکنانی نیستند که از ایده های لوئیس انریکه خارج شده اند. مربی اسپانیایی سه بازیکن دیگر تیم را نیز کنار گذاشت.
بنجامین مندی بعد از تبرئه شدن از اتهام تجاوز به یک جرم دیگر محکوم شده است!
پرسپولیس امروز پس‌ از چهارسال در آزادی لیگ را شروع می کند.
کیمیا زارعی، ملی‌پوش قایقرانی روئینگ کشورمان با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به هدیه‌ای که برای او در نظر گرفته شده اعتراض کرد.
۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال زنان دعوت شدند.
فعالیت شهرزاد نصیری مدیر کمیته فوتسال زنان در فدراسیون بعد از ۱۴ سال به پایان رسید.
نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان از این باشگاه جدا شد.
میسون گرین‌وود که به دلیل اتهام تجاوز بازداشت و سپس تبرئه شد با مخالفت‌های گسترده‌ای برای بازگشت به ترکیب یونایتد روبرو است ولی او ممکن است به زودی راهی لیگ ترکیه شود.
فتانه ۳۶ساله به ماموران پلیس گفت: من و دخترم تارا در خانه بودیم که شوهرم از محل کار به خانه آمد و شام خورد. او کنار سفره شام دراز کشید و خوابش برد. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم پتو از روی شوهرم کنار رفته بالای سر او رفتم و متوجه شدم از دهانش کف خارج شده و نفس نمی‌کشد. فهمیدم سعید جان سپرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
متهم رد اتهام قتل گفت: من کسی را نکشتم و در ماجرای مرگ صدف، هیچ نقشی نداشتم. فقط به خاطر خودنمایی نزد دوستانم گفته بودم که وقتی پدر او با ازدواج ما مخالفت کرد صدف را آزار دادم و بعد هم او را از ارتفاع به پایین انداختم، اما اشتباه کردم و نباید چنین دروغ‌هایی را مطرح می‌کردم. حالا هم قسم می‌خورم که مرتکب چنین کاری نشده‌ام.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ