فعالیت شهرزاد نصیری مدیر کمیته فوتسال زنان در فدراسیون بعد از ۱۴ سال به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
این متهم گفت: من کلاس هشتم هستم و با مقتول دوست صمیمی بودم، او چند سال قبل از افغانستان ایران آمده بود و از همان موقع با هم دوست بودیم. اما چند وقت بعد پیش دوستان بدگویی کرد و حرف‌های خیلی بدی پشت سر من زد. وقتی چیز‌هایی که به دوستان دیگرمان گفته بود را شنیدم رابطه‌ام با او خراب شد.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
اعضای تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران بعد از سفری طولانی و سخت به تایلند رسیدند تا آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 شوند.
کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از ۱۴ سال حضور در این تیم از جمع «کهکشانی‌ها» جدا شد.
شکیرا با آهنگی که چند وقت قبل منتشر کرد رکورد‌های زیادی را شکست.
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی تحمل شکنجه ها و امیدشان به زندگی باشد.
وزیر ورزش چهارده پس از انتصاب معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش، اقدام به انتصاب سرپرست جدیدی به جای وی کرد.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که مالباخته‌ها همگی بین ۱۰تا ۱۴ساله بودند و زمانی که برای تفریح به پارک رفته بودند به دام سارق خشن گرفتار شده‌اند. سارق برای آنکه آن‌ها را بترساند با چاقو دستشان را خط می‌انداخت و بعد گوشی‌شان را می‌قاپید و فرار می‌کرد.
تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
وزیر دولت انگلیس پس از تنها ۱۴ روز تصدی این منصب، از سمت خود استعفا کرد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: رقابتهای جهانی با حضور بیش از ۱۰۴ کشور در سطح بالایی برگزار شد که متاسفانه عملکرد کاراته کاهای ایران در این دوره از مسابقات راضی کننده نبود.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در ۱۴ مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.
رسیدگی به این پرونده از اوایل اردیبهشت سال گذشته با انتقال دختر ۱۴ ساله‌ای به بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. وی با علامت مسمومیت شدید از سوی کادر پزشکی تحت درمان قرار گرفت، اما ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
خبرگان رهبری در ۱۴ خرداد سال ۶۸، مهم‌ترین آزمون خود بعد از ارتحال امام خمینی (ره) را انجام دادند و با سربلندی از این آزمون بیرون آمدند.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ