پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
انگلیس با برتری 6-1 برابر چین به عنوان صدرنشین گروه به یک هشتم نهایی جام جهانی زنان راه یافت و دانمارک با برتری برابر هائیتی و با قرار گرفتن در رتبه دوم، به دور بعد رسید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اقدامات اولیه تحقیق و تفحص از فیلترشکن‌های پولی صورت گرفته است و به‌زودی به کمیسیون مربوط ارسال خواهد شد تا بعد از تصویب در کمیسیون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
بعد از اخبار واگذاری‌های خانوادگی و انتقاد به عملکرد اداره اوقاف، بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه موافقت کردند. اوایل تیرماه هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر، در گفتگو با اعتماد گفته بود: «به‌رغم گذشت یک سال از طرح درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، رئیس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد».
علی پروین در گفت‌وگویی در تجمجید از لیونل مسی گفت: بعد از مرگ مسی باید مغزش را در بیاورند و روی آن تحقیق کنند ببینند داخلش چه چیزی است.
جان فرانکو زولا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و چلسی، بعد از تحقیر رئال در اتحاد از آنچلوتی دفاع کرد.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران عذرخواهی کرد اما از آنها خواست تا تغییرات مثبت تیمش را فراموش نکنند.
هواداران لیورپول بعد از حذف تحقیر آمیز تیم‌شان از چمپیونزلیگ برای شاگردان کلوپ دست زدند.
هواداران لیورپول بعد از حذف تحقیر آمیز تیم‌شان از چمپیونزلیگ برای شاگردان کلوپ دست زدند.
خواهر ۸ ساله پسرک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم داشت بازی و سر و صدا می‌کرد که نامادری‌ام عصبانی شد و او را دعوا کرد و بعد هم خیلی محکم با دست به صورت او کوبید. ساعتی که به دست داشت به گیجگاه برادرم خورد و باعث خونریزی و کبود شدن او شد. همان موقع گفتم برادرم را نزد دکتر ببریم، اما نامادری‌ام مخالفت کرد. شب که پدرم آمد و ماجرا را فهمید با نامادری‌ام دعوا کرد، اما بازهم برادرم را دکتر نبرد. برادرم با همان حال بدش خوابید و صبح دیگر بیدار نشد.
محققان بعد از ۵۰ سال تحقیق عامل اصلی نابودی ازدواج‌ها را کشف کردند.
منتقدان حسن روحانی، با روایت داستانی جعلی از چگونگی استفاده از سرویس بهداشتی رئیس جمهور چین در ایران، علت ناتوانی چین در عمل به وعده هایش بعد از خروج امریکا از برجام را رفتن او به توالت ایرانی در جریان سفر به ایران عنوان می‌کنند.
سرمربی لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
محققانی که در زمینه کافئین تحقیق می‌کنند، می‌گویند که مصرف یک فنجان قهوه در روز به نوجوانان بالای ۱۲ سال آسیبی نمی‌رساند، اما این موضوع در صورتی صادق است که آن‌ها مصرف سایر منابع کافئین پرهیز کنند.
مرد جوان می‌گوید: تصورم بر این بود که همسرم از بالا به من نگاه می‌کند و تحصیلاتش را به رخم می‌کشد و از ازدواج با من پشیمان است. به همین دلیل همواره سعی می‌کردم او را نزد دیگران تحقیر کنم و به تمسخر بگیرم.
بعد از فینالیست شدن دو تیم آمریکا و ایران، تیم‌های منتخب جهان و گرجستان مسابقه رده‌بندی جام‌جهانی کشتی آزاد را برگزار خواهند کرد.
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است که این اتفاق، عمدی صورت نگرفته باشد.
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است این اتفاق عمدی صورت نگرفته باشد.
آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه‌ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
منچستر یونایتد دومین بازی فصل را هم واگذار کرد. این شکست با حاشیه‌ای دیگر از درگیری رونالدو سرمربی هلندی تیم همراه بود.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ