اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از گذشت دو هفته، سپاهان، استقلال و پرسپولیس تنها تیم‌هایی هستند که تمام امتیازات را کسب کرده‌اند.
قهرمان شمشیربازی آسیا گفت: ژاپنی‌ها چند بار ما را شکست داده بودند و با توجه به امکاناتی که داشتند، جنگ نابرابری با آنها داشتیم که خداراشکر آنها را در قهرمانی آسیا شکست دادیم.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با انجام دو دیدار و در مرحله یک هشتم نهایی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
پر‌سپولیس بعد از دو روز استراحت امروز ۷۵ دقیقه تمرین کرد و سرمربی سرخ‌ها بازیکنانش را برای کسب دومین قهرمانی فصل آماده می‌کند.
تمرین امروز و فردای تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کادر فنی این تیم تعطیل شد.
تمرین امروز و فردای تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کادر فنی این تیم تعطیل شد.
تیم فوتسال پالما بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با بازیکنان ایرانی خود به لالیگا رفت و قبل از بازی رئال مایورکا در زمین فوتبال جشن قهرمانی گرفت.
بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی ، منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و در جام ملتهای آسیا با طعم انتقام هستیم.
سرمربی تیم قهرمان و دارنده دو مدال طلای جهان بعد از قهرمانی شاگردانش در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان، در مراسم دریافت جام شرکت نکرد.
سرمربی تیم قهرمان و دارنده دو مدال طلای جهان بعد از قهرمانی شاگردانش در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان، در مراسم دریافت جام شرکت نکرد.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل ناتینگهام فارست می‌گوید صدرنشینی میلی‌متری با توجه به دو قهرمانی پیاپی تیمش در فصلهای گذشته موقعیتی ایده‌آل است.
بعد از اتمام مسابقات در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، تکلیف قهرمانی خاتون در این مسابقات روشن شد اما دو مهاجم گلزن این لیگ، شانه به شانه یکدیگر برای فتح عنوان خانم گلی می‌جنگند.
دارنده دو مدال نقره و برنز جهان گفت که بعد از شکست تیم ملی فوتبال مقابل آمریکا در جام‌ جهانی قطر، کشتی می‌توانست این تیم را در خانه خودش شکست دهد اما قهرمانی را تقدیم آنها کردیم.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
حذف آلمان و بلژیک در مرحله گروهی، واقعیتی است که قبل از شروع جام باور کردن آن چیزی مثل دیوانگی بود.
بازیکنان و هواداران تیم فوتسال پالما بعد از صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، با حضور دو ملی پوش ایرانی جشن قهرمانی را برپا کردند.
یحیی گل محمدی که تیمش بعد از اردوی تیم ملی دو هفته ناکامی را تجربه کرده بود، در ادامه با بردهای اقتصادی‌اش بار دیگر صدر را در اختیار گرفت.
تیم فوتسال پالما با درخشش بازیکنان ایرانی خود در هفته چهارم لیگ اسپانیا به یک پیروزی پرگل دست یافت.
قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بعد از دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن، دو تیم پرافتخار قاره کهن مشخص می‌شود.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اتفاقات دو ماه گذشته توضیحاتی را به هيئت رئیسه فدراسیون والیبال ارائه داد.
رنگینک فدراسیون جهانی والیبال بعد از اتمام مسابقات قهرمانی جهان بروز رسانی شده است.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مصر می رود.
در این خبر سوژه اصلی فرهاد مجیدی بود که سرمربی کنونی اتحاد کلباء است. او به نوعی با حضور در دو تیم العین و الاهلی برای آن‌ها معجزه کرد و قهرمانی به ارمغان آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ