کیمیا زارعی، ملی‌پوش قایقرانی روئینگ کشورمان با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به هدیه‌ای که برای او در نظر گرفته شده اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول رده‌بندی شطرنج زنان، به‌طور رسمی از زیر پرچم ایران خارج شد. او که دی‌ماه سال گذشته و پس از حوادث رخ‌داده در ایران، بعد از ماه‌ها ممنوع‌الخروجی، راهی رقابت‌های شطرنج آلماتی در قزاقستان، آن‌هم به عنوان نماینده ایران، شده بود، با برداشتن روسری، در آن تورنمنت شرکت کرد تا نگاه‌ها متوجه دختر جوان شطرنج ایران شود.
یک سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری گفت شکست عشقی باعث شد وارد دنیای تبهکاران شود.
ادوین فن‌در سار با انتشار متنی اعلام کرد از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده است.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، بعد از شکست مقابل اینتر گفت تیمش در دقایق پایانی مقابل اینتر کم آورد.
زن جوان می‌گوید بعد از ازدواج متوجه شد شوهرش سارق است و حالا طلاق می‌خواهد.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، در دیدار برگشت تیمش مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک ضربه پنالتی را از دست داد.
میکل آرتتا بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم از بوکایو ساکا که یک پنالتی مهم را از دست داد دفاع کرد و گفت فوتبالیستی را نمی‌شناسد که پنالتی از دست نداده باشد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
سارا ظهرابی کاپیتان تیم ملی بانوان گفت: بعد از سالها حضور در رده های مختلف ملی به دلیل آنچه که جنبه شخصی دارد خط خوردم!
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، بعد از پیروزی حساس مقابل رم تاکید کرد که هنوز کار کسب سهمیه برای تیمش به پایان نرسیده است.
مانوئل اوگارته بعد از یک تکل بی محابا روی پای بوکایو ساکا از زمین بازی اخراج شد.
ساری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در کشور از یک میلیون شغل فراتر رفت و به ۱.۵ میلیون شغل رسیده است.
گزارشی از برنامه در شهر از سارقانی که بعد از سرقت با پول دزدیده شده فندک و کباب لقمه‌ای خریده‌اند را ببینید.
مربی دروازه بانان سابق چلسی فاش کرد که کپا آریزابالاگا بعد از حرکت جنجالی معروفش، گریه کرده است.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با تاکید بر اینکه ساره جوانمردی با تصمیم شخصی در بازی های پاراآسیایی غایب خواهد بود در مورد شرایط این قهرمان پارالمپیک بعد از این بازی ها توضیح داد.
سارق خودرو هنگام فرار از مهلکه تصادف وحشتناکی را در میدان شهر استاری انجام داد.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با تاکید بر اینکه ساره جوانمردی با تصمیم شخصی در بازی های پاراآسیایی غایب خواهد بود در مورد شرایط این قهرمان پارالمپیک بعد از این بازی ها توضیح داد.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد باشگاه تاتنهام جانشین آنتونیو کونته را انتخاب کرده و مائوریتزیو ساری بعد از او هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.
زن جوان می‌گوید به خاطر بچه‌ها همکاری می‌کردم که پول داشته باشم.
سارا خادم‌الشریعه بعد از رقابت‌های شطرنج قهرمانی جهان در آلماتی راهی اسپانیا شد.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: بعد از جلسه‌ای که با حضور رییس انجمن پاراتیراندازی و نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود، وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در این رشته و شرکت در بازی‌های پاراآسیایی مشخص خواهد شد.
جوان ۳۳ ساله گفت: با خودم عهد کردم که دیگر به دنبال موادمخدر نمی‌روم و دور خلاف را خط می‌کشم، اما بعد از آزادی باز هم شیطان به سراغم آمد و سه روز بعد از آزادی سر از پاتوق‌های مصرف موادمخدر درآوردم.
شاکی گفت: من هم برای انجام کاری مجبور به ترک خانه شدم. دو ساعت بعد هم فتانه تماس گرفت و مدعی شد کارش تمام شده و از من خواست تا حقوقش را واریز کنم. من هم پول را پرداخت کردم و زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم انگشتر برلیان ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام به سرقت رفته است. وقتی دوربین‌ها را بازبینی کردم دیدم زن خدمتکار انگشترم را سرقت کرده است. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ