سرمربی تیم ملی والیبال تایلند از عملکرد شاگردان خود برابر ژاپن ابراز رضایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز پس‌ از چهارسال در آزادی لیگ را شروع می کند.
شائونائی میلر اویبو، قهرمان دوی 400 متر، در فاصله چهار ماه پس از تولد فرزندش به میادین برگشته است.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات سرمربی باشگاه استقلال تهران صادر کرد که براساس این رای این مربی پرتغالی از ابتدای فصل بعد به مدت چهار ماه محروم خواهد شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بعد از چهار ماه امروز آخرین جمع بندی در اصلاح طراحی کمیته نهایی شد و تا فردا به IOC اعلام می‌کنیم.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران عذرخواهی کرد اما از آنها خواست تا تغییرات مثبت تیمش را فراموش نکنند.
دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری از وی که گفته شده مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، در خبری با عنوان سنگ صبور مردم نوشته است: احمدی نژاد طی ده سال اخیر به طور مستمر و هر روزه، پیش از عزیمت به محل کار یا دانشگاه، با مردمی که از نقاط مختلف کشور به میدان ۷۲ نارمک مراجعه می‌کنند، ملاقات کرده و ضمن توجه به سخنان، خواسته‌ها و مسائل آن‌ها، در حد توان اهتمام خود را مصروف حل مشکلات مردم می‌نماید.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
برای ۱۳ فروردین ماه، بوستان‌های شهر مقدس قم از ساعت ۱۶ عصر تا چهار بامداد روز بعد آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند.
ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن برای بازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد.
مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت که قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها بعد از بازی فولاد و گل گهر انجام می شود.
حسن یزدانی حدوداً چهار ماه و نیم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی بلگراد، امروز در تورنمنتی بین‌المللی روی تشک خواهد رفت.
سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.
سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی پس از پشت سر گذاشتن چهار ماه مصدومیت، آماده بازی برای این تیم شد.
سرمربی تیم‌ملی ایران پس از چیزی حدود چهار سال به ورزشگاه آزادی بازگشته است.
سرمربی تیم‌ملی ایران پس از چیزی حدود چهار سال به ورزشگاه آزادی بازگشته است.
موسوی‌فرد گفت: ما حتی در فتنه ۸۸ که در آن نزدیک به هشت ماه کشور دچار آشوب شد، فعالان این فتنه چهار سال بعد مسئول عالی رتبه کشور شدند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از اتمام پنجره چهارم انتخابی جام جهانی عازم مجارستان شده بود هفته آینده به کشور باز می گردد تا تیمش را برای پنجره پنجم این رقابت‌ها آماده کند.
بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بعد از دوری چهارماهه اکنون در لیست این تیم در جدال با تراکتور حاضر شده است.
امیری که در جدال دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن دچار آسیب دیدگی شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعد از مدت‌ها در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برای سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران به محرم نویدکیا پیشنهاد داده اند.
دیدار فردای نساجی و مس، تکرار فینال جنجالی جام حذفی در فصل گذشته است.
احتمال ابتلای مجدد به «اُمیکرون» در افراد بستگی به شدت ابتلا و میزان آنتی‌بادی که در بدن فرد ایجاد می‌شود، دارد؛ اما به طور متوسط فردی که به کووید۱۹ مبتلا می‌شود، بین چهار تا شش ماه مصونیت دارد. بعد از آن باید مجددا واکسن تزریق کند یا خودش را مصون نگه دارد تا مبتلا نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ