بنجامین مندی بعد از تبرئه شدن از اتهام تجاوز به یک جرم دیگر محکوم شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاناس ویچیچ مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد کشور شد و پاول متئوس مربی تمرین دهنده نیز روز چهارشنبه به همراه پسرش وارد تهران می‌شود.
مهدی قایدی پس از عقد قرارداد با اتحاد کلباء، در یک باشگاه پدل در شهر دبی آفتابی شد.
بنجامین مندی با امضای قراردادی به تیم لوریان فرانسه پیوست.
«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
آنگونه که خبرنگاران مطرح دنیای نقل و انتقالات خبر می دهند، ادوارد مندی فصل بعد برای الاهلی عربستان به میدان می رود.
مهدی طارمی با حضور در مراسم رونمایی از کیت پورتو، به شایعات ادامه حضورش در این تیم قوت بخشید.
تیم استقلال ملاثانی با رای صادره از سوی کمیته انضباطی فصل آینده رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را با 3 امتیاز منفی شروع می کند.
جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، از این که قرار است بعد از مارادونا اسکودتوی ناپولی را بالای سر ببرد ابراز هیجان کرد.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
مهاجم پرسپولیس در شرایطی مقابل مس کرمان به میدان رفت که با سرماخوردگی شدیدی مواجه بود.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
مهدی قایدی ستاره تکنیکی تیم استقلال با انتشار یک استوری جنجالی در اینستاگرام اش شوخی عجیبی با همبازی اش رضا میرزایی انجام داده است.
یک رسانه انگلیسی تاکید کرد مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از گلزنی به انگلیس می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله باشگاه منچستریونایتد باشد.
گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، در دقیقه 82 دیدار این تیم مقابل آمریکا یک پنالتی گرفت و خودش آن را به گل تساوی ولزی‌ها تبدیل کرد.
مهدی طارمی، ستاره تیم‌ملی کشورمان زمان تعیین تکلیف آینده‌اش با پورتو را مشخص کرد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد در حال حاضر به جام جهانی فکر نمی‌کند و تمام تمرکز او روی تیم باشگاهی‌اش است.
رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را در جام جهانی کسب کنیم.
متهم گفت: اختلافات من و همسرم روزبه‌روز بیشتر می‌شد تا اینکه شب حادثه رسید. آن شب از سر کار برگشتم و خسته بودم. همسرم شروع به صحبت کرد و باز هم از همان اختلافات قدیمی گفت. حس کردم که از رابطه مخفیانه من و زن جوان بو برده و به همین دلیل است که مدام بهانه‌جویی می‌کند. ابتدا با یکدیگر بگومگو کردیم اما وقتی عصبانیتم بیشتر شد کار به زد و خورد کشیده شد و من دستانم را دور گردنش انداختم و او را خفه کردم.
سید مهدی رحمتی در تقابل با استقلال، باز هم بازنده نبود اما دو اتفاق به شدت او را عصبانی کرد.
اخبار واصله حکایت از آن دارد که دو تیم آرسنال انگلیس و میلان ایتالیا رقابت جدیدی را برای خرید مهدی طارمی آغاز کرده‌اند.
هر چند که سهیل مهدی به صراحت از برگزاری دربی پایتخت پس از جام جهانی خبر نداد اما به نظر می‌رسد این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد.
مدیر مجموعه ورزشی انقلاب هم بعد از ورزشگاه آزادی برکنار شد!
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس از سمت خود استعفا کرد.
هواداران چلسی بعد از اشتباه عجیب ادوارد مندی، دروازه‌بان این تیم، در بازی امروز مقابل لیدز به شدت از او انتقاد کردند و خواهان فروش این سنگربان سنگالی توسط باشگاه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ