نیمار و مارکو وراتی تنها بازیکنانی نیستند که از ایده های لوئیس انریکه خارج شده اند. مربی اسپانیایی سه بازیکن دیگر تیم را نیز کنار گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
انتقال به الهلال، نیمار را به سومین بازیکن گران‌قیمت بالای 30 سال دنیا تبدیل کرد.
بعد از قطعی شدن انتقال نیمار به الهلال این باشگاه عربستانی به دنبال جذب یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی است و مذاکرات دو طرف بر سر انتقال مارکو وراتی به مراحل پیشرفته رسیده است.
نیمار که به نظر می‌رسد انتقالش به الهلال قطعی شده است یک پست جنجالی اینستاگرامی درباره این انتقال را لایک کرد و بعد از مدتی لایکش را برداشت تا رابطه‌اش با بارسا بیشتر تخریب نشود.
پی اس جی نیمار را از فصل بعد کنار گذاشته و او جایی در ایده‌های لوئیس انریکه ندارد. باشگاه حتی حاضر است بر اساس شرایطی خاص با او فسخ کند.
ژاوی هرناندز بعد از قهرمانی تیمش در جام خوان گامپر ترجیح داد به چند سوال مهم پاسخ هایی مبهم بدهد.
نیمار برای اولین بار بعد از ماه ها در ترکیب تیم پاری‌سن‌‎ژرمن قرار گرفت.
یک مرد 31 ساله در وصیت نامه خود نوشته است که بعد از مرگش می خواهد که کل پولش به نیمار برسد و بدین ترتیب ستاره برزیلی در صورت مرگ این فرد، صاحب سرمایه بیشتری خواهد شد!
کیلیان امباپه تنها 8 دقیقه بعد از شروع بازی دروازه تروا را باز کرد تا در غیاب مسی و نیمار همچنان تک ستاره تیمش باشد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید باشگاه نیوکسل بعد از بررسی جذب کریستیانو رونالدو او را گزینه‌‌ای مناسب برای تیمش تشخیص نداده و به جای او نیمار را هدف گرفته است.
ستاره برزیلی که بعد از مدت‌ها از نزدیک شاهد بازی تیمش بود، امروز روی سکوهای پارک دو پرنس احساسات متفاوتی تجربه کرد.
نیمار، ستاره مصدوم پی‌اس‌جی، بعد از مدتها دوری از فرانسه به این کشور بازگشت و باشگاه پاری سن ژرمن درباره میزان بهبود مصدومیت این ستاره برزیلی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
کیلیان امباپه و نیمار، دو ستاره پاری سن ژرمن، بعد از شکستن رکورد امتیازگیری NBA توسط لبرون جیمز او را تحسین کرده و از این ستاره بزرگ به عنوان بزرگترین بسکتبالیست تاریخ یاد کردند.
گل زیبای نیمار از روی ضربه ایستگاهی پیش از بازی پی اس جی و رنس را مشاهده کنید
نیمار، ستاره برزیل، بعد از حذف شدن از جام جهانی قطر در یک استوری اینستاگرامی از همه هواداران تشکر کرد و گفت تلخی این شکست تا مدتها از بین نخواهد رفت.
نیمار مثل جادوگری است که اشک‌های سرازیر شده از چشمانش بعد از بازی امشب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی را به فرصتی برای درخشش در جام جهانی ۲۰۲۶ تبدیل می‌کند.
نیمار، ستاره برزیل، بعد از شکست مقابل کرواسی و حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت تلویحی اشاره کرد که ممکن است با تیم ملی کشورش خداحافظی کند.
برزیلی‌ها که بعد از شکست سنگین مقابل آلمان در جام 2014 مدعی بودند در صورت حضور نیمار این اتفاق برای آنها رقم نمی‌خورد، با شکست ادعای خود طی دو دوره بعدی با حضور این ستاره مواجه شدند.
تیته سرمربی برزیل بعد از پیروزی 2-0 مقابل صربستان به نگرانی‌ها درباره مصدومیت نیمار پاسخ داد و گفت اطمینان می‌دهد که این ستاره برزیلی در ادامه جام جهانی بازی خواهد کرد.
برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر امروز بعد از ظهر اولین تمرین خود را در این کشور برگزار کرد.
گابریل ماگالاش، مدافع آرسنال، می‌گوید نیمار از سالها پیش الگوی فوتبالی‌اش بوده و امیدوار است بعد از درخشش در آرسنال بتواند به رویای خود در جام جهانی قطر برسد.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، با ستایش هم‌تیمی‌اش لیونل مسی می‌گوید او و خانواده‌اش بعد از انتقال به پاریس تغییری دشوار را پشت سر گذاشتند ولی مسی امسال به روزهای اوجش برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ