فتانه ۳۶ساله به ماموران پلیس گفت: من و دخترم تارا در خانه بودیم که شوهرم از محل کار به خانه آمد و شام خورد. او کنار سفره شام دراز کشید و خوابش برد. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم پتو از روی شوهرم کنار رفته بالای سر او رفتم و متوجه شدم از دهانش کف خارج شده و نفس نمی‌کشد. فهمیدم سعید جان سپرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهام علی اف رییس جمهوری مادام العمر آذربایجان پس از مرگ پدرش حیدر علی اف رییس جمهوری سابق آذربایجان جانشین او شده است. در سال‌های گذشته گزارش‌های زیادی در برخی رسانه‌های بین المللی درباره عمق فساد مالی و ویژه خواری خاندان علی اف و نزدیکان به دستگاه حکومت او منتشر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.
جسد پسرکوچولو در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را خونریزی مغزی به خاطر اصابت جسم خارجی اعلام کردند و همین کافی بود تا محمد از شیما به اتهام قتل فرزندش شکایت کند.
چند سال بعد از این‌که ضارب حسنعلی منصور و دوستانش به اتهام برنامه‌ریزی و ترور نخست‌وزیر دستگیر و تیرباران شدند، رییس وقت پزشکی قانونی ایران در مصاحبه با روزنامه کیهان اشتباه تیم پزشکیِ معالج در جراحی زخم ناشی از ضربه وارد شده به سر نخست‌وزیر را عامل خونریزی مغزی و مرگ او اعلام کرد.
متهم به آتش‌افروزی منجر به قتل، برادر الهام به نام (م. الف) ۳۶ ساله است که به خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری دست به اقدام مرگبار زده است. پدر آن‌ها به تازگی به رحمت خدا رفته است. در حال حاضر متهم که خود نیز در جریان آتش‌سوزی صدمه دیده است در بیمارستان سوانح سوختی شهید مطهری تحت مداوا قرار دارد و بعد از ترخیص از بیمارستان بازجویی از او برای روشن شدن راز ماجرا آغاز خواهد شد.
متهم این پرونده جنایی درباره مرگ دختر و پسر دوقلو و دختر نوزاد دیگرش، همان ادعا‌های قبلی را بیان کرد و بدین ترتیب راز مرگ سه فرزند دیگر وی درحالی در پرده ابهام قرار دارد که استعلام کارآگاهان از مرکز درمانی نشان می‌دهد دختر ۱۰ روزه (خدیجه) نیز از همان بدو تولد دچار مشکلات ریوی بوده است.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکارهای تعیین هزینه های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد موافقت کردند.
کارفرمایانی که موارد ایمنی را رعایت نکرده‌اند و باعث مرگ کارگر شده‌اند، در بهترین حالت در دادگاه، با اتهام قتل شبه عمد مواجه می‌شوند یا از بیمه مسئولیت مدنی خود استفاده می‌کنند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند رئیس‌جمهور سابق این کشور به علت مرگ یک پلیس در شورش ۶ ژانویه ۲۰۲۱، دادگاهی می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به ۱۰۰ سرقت از سوی یک زوج جوان/ مرگ بعد از عمل جراحی زبان/ هوویی که سنگ صبورم بود!/ خودکشی زن میانسال بعد از قتل شوهر/ زمین، خانواده‌ای را در پارک سیمرغ بلعید/ محاکمه مرد دستفروش به اتهام قتل همکارش/ کلاهبرداری با چک کارتن خواب ها!/ گذشت از قصاص به حرمت روز مادر
پاییز سال گذشته مرد جوانی در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک گلوله یکی از مأموران از ناحیه کتف مجروح شد. پس از انتقال وی به بیمارستان ساعاتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
متهم رد اتهام قتل گفت: من کسی را نکشتم و در ماجرای مرگ صدف، هیچ نقشی نداشتم. فقط به خاطر خودنمایی نزد دوستانم گفته بودم که وقتی پدر او با ازدواج ما مخالفت کرد صدف را آزار دادم و بعد هم او را از ارتفاع به پایین انداختم، اما اشتباه کردم و نباید چنین دروغ‌هایی را مطرح می‌کردم. حالا هم قسم می‌خورم که مرتکب چنین کاری نشده‌ام.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلولش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود!
متهم گفت: من قبول دارم که باعث مرگ پسر‌بچه شده‌ام، اما باور کنید قصدم کشتن او نبود و عمدی در کارم نداشتم. من فقط می‌خواستم او را با خودم ببرم تا از مردم پول بیشتری بگیرم. همه تلاشم را برای نجاتش انجام دادم، اما موفق نشدم.
رئیس شورای شهر تهران نسبت به اتهام شهردار منطقه ۱۵ در فوت کودک ۴ ساله واکنش نشان داد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در ماجرای این اجتماعات، مردم بر وحدت خود تاکید کردند و خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و فتنه انگیزان نیابتی شدند که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قانونی با آن‌ها داشته باشد. مردم از نیروی انتظامی و مجاهدت‌های آن‌ها برای تامین امنیت کشور، عاشقانه تشکر کردند و خواستار رفع ابهام و رسیدگی به مرگ مشکوک آن بانوی جوان شدند.
برگزاری دیدار آرسنال و آیندهوون در هفته دوم لیگ اروپا که قرار است روز پنج‌شنبه در لندن برگزار شود به دلیل مرگ ملکه الیزابت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
اهواز - به دنبال مرگ هزاران قطعه ماهی در ماهشهر، علت این امر با توجه به خبر رسانی محیط زیست و نماینده مجلس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ