به مناسبت سالروز ولادت امام اول شیعیان حاج مهدی رسولی مداح سرشناس ایرانی در مراسمی که در لاهور و اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
جزیره کیش با پرداختن به زیرساخت‌های خود و توسعه فضای بازی‌های آبی و تفریحات ورزشی و امکانات هتلی، توانسته طی سال‌های اخیر امکانات و فضایی امن را برای سفرهای خانوادگی طراحی کند.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
دارنده ۲ مدال طلای جهان که اخیرا به عنوان مدیر فنی کشتی ترکمنستان انتخاب شده، به همراه تیم نوجوانان این کشور عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
اعضای تیمش شهرداری آستارا حدود 18 ساعت عجیب را سپری می‌کنند؛ آنها برای انجام یک مسابقه مدام در تاکسی و هواپیما هستند.
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
مخارج سفر و اردوی حدادی آمریکا، می تواند صرف کشف و پرورش استعدادهای جدید و ساخت حدادی‌های تازه در پرتاب دیسک و سایر مواد دو و میدان شود. شاید بخشی از این پول بتواند ورزش بانوان ایران را صاحب مدال در میادین آسیایی و المپیک کند.
بوشهر- فاز ۱۴ پارس جنوبی به عنوان آخرین طرح توسعه پالایشگاهی پارس جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
حبیب الله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان و مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی به مناطق محروم استان خراسان جنوبی سفر کرد.
قرار است موشک اس ال اس و کپسول اوریون روز جمعه ۴ نوامبر روی پد پرتاب قرار گیرند تا برای انجام عملیات آرتمیس یک و سفر به مدار ماه آماده شوند.
دارنده نخستین مدال نقره بانوان در مسابقات جهانی کاراته گفت: برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک تمام تلاشم را کردم به ایران سفر کنم، اما متاسفانه شرایط مهیا نشد.
نخستین بخش از ماموریت آرتمیس ناسا آماده سفر به ماه است. قرار است هفته آینده فضاپیمای اوریون همراه ابر موشک SLS به فضا پرتاب شوند و دور ماه مدار بزنند.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.
سفرهای دور و نزدیک که لابد حق ماموریت ارزی و سایر مخارج را هم بر دوش کمیته ملی المپیک می‌گذارد، نهادی که مدام از کمبود بودجه در رنج بوده و برای بسیاری از نیازهای حرفه‌ای ورزشکاران پاسخ کافی و مثبتی ندارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علت اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار را آتش سوزی تعدادی از خطوط ارتباطی در شرکت مخابرات منطقه ۸ تهران اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ