قرار است موشک اس ال اس و کپسول اوریون روز جمعه ۴ نوامبر روی پد پرتاب قرار گیرند تا برای انجام عملیات آرتمیس یک و سفر به مدار ماه آماده شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.
موشک آریان ۵ اروپا قرار بود برای آخرین بار روز گذشته از مقر فضایی در گینه فرانسوی به فضا پرتاب شود اما برنامه این عملیات تغییر کرد، قرار بود این موشک ۲ماهواره برای آلمان وفرانسه به فضا ببرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی های موشک بالستیک خرمشهر ۴ گفت: این موشک می‌تواند به سرعت آماده عملیات شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی های موشک بالستیک خرمشهر ۴ گفت: این موشک می‌تواند به سرعت آماده عملیات شود.
اسپیس‌ایکس در روز دوشنبه مجوزی را به کمیسیون ارتباطات فدرال ارائه کرد و درخواست مجوز برای انجام عملیات در اسرع وقت در روز ۱۵ ژوئن را داد. با این وجود امکان پرتاب آن در بازه‌ی زمانی ۱۵ ژوئن تا ۱۵ دسامبر وجود دارد.
در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تداوم عملیات نظامی ضد فرماندهان جهاد اسلامی را صادر کرده، به ادعای ارتش صهیونیستی، از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی از عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.
نیروی هوایی اوکراین مدعی شد که برای نخستین بار از آغاز عملیات نظامی روسیه در این کشور، یک موشک بالستیک مسکو را سرنگون کرده است.
شرکت اسپیس ایکس نخستین عملیات پرتاب استارشیپ و موشک سوپر هوی را در آخرین دقایق شمارش معکوس لغو کرد.
شرکت اسپیس ایکس نخستین عملیات پرتاب استارشیپ و موشک سوپر هوی را در آخرین دقایق شمارش معکوس لغو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد کشورهای غرب از آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین، هزاران تسلیحات نظامی را راهی اوکراین کرده اند.
بامداد امروز نخستین پرتاب موشک شرکت «راکت لب» از خاک آمریکا به تاخیر افتاد زیرا وزش بادهای شدید سبب تاخیر در انجام این عملیات شد. قرار است این ماموریت امشب انجام شود.
نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
آزمون سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفته بود: دبیرکل، اقدام کره شمالی در شلیک یک موشک بالستیک قاره پیما و همچنین سلسله عملیات شلیک موشک های مختلف طی دو روز گذشته را به شدت محکوم می کند.
نخستین عملیات پرتاب موشک ژاپن به مدار زمین درسال ۲۰۲۲ میلادی با شکست مواجه شد.
سردار محمد پاکپور با بیان اینکه دقت موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه بالاست، گفت: در چند منطقه حدود ۴۰ هدف را با بیش از ۷۰ موشک و ده‌ها پهپاد انتحاری مورد هدف قرار دادیم که با دقت ۹۹ درصدی همراه بود؛ این سنگین‌ترین اقدام عملیات موشکی و پهپادی سپاه بود که نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.
عملیات پرتاب موشک اس ال اس همراه کپسول بی سرنشین اوریون برای دومین بار لغو شد.
ناسا تصمیم دارد روز شنبه ماموریت آرتمیس یک را به فضا بفرستد. آژانس فضایی آمریکا اعلام کرد پس از اختلال در موشکSLS و لغو ماموریت در روز دوشنبه، اکنون عملیات ۳ سپتامبر انجام می شود.
ناسا تصمیم دارد روز شنبه ماموریت آرتمیس یک را به فضا بفرستد. آژانس فضایی آمریکا اعلام کرد پس از اختلال در موشکSLS و لغو ماموریت در روز دوشنبه، اکنون عملیات ۳ سپتامبر انجام می شود.
«در لبنان هم ۱۰ تا ۲۰ هزار موشک توسط حزب‌الله آماده است. صهیونیست‌ها می‌فهمند خیبریون چه کسانی هستند. کافی است رژیم صهیونسیتی اشتباه کند؛ یک عملیات بیت‌المقدس کافی است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ