عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
قالیباف گفت: پیشرفت زنان از افتخارات انقلاب اسلامی است. ببینید قبل و بعد از انقلاب سهم تحصیلات زنان چقدر تفاوت کرده است. پس از انقلاب زنان توانمند شده‌اند، اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایران از حق مردمش در میدان گازی آرش نمی‌گذرد و در زمان لازم اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد، زیرا ما در میدان آرش سهم داریم ولی آن را به شکل دوستانه حل می‌کنیم.
اگر ما سهمی در این میدان گازی داریم، باید در سال‌های گذشته نشست‌های مشترک بزرگ و اثرمندی با طرفین مناقشه برگزار و حد و حدود سهم هر یک در میدان گازی آرش مشخص می‌شد. متاسفانه این اتفاق رقم نخورده است. البته بخشی از این نادیده انگاری منتج از مشکلاتی بوده که ما با کشور‌های اطراف داشتیم. به خصوص مناقشه ما با کشور عربستان، در به تاخیر افتادن حل اختلافات میدان گازی آرش موثر بود.
وزیر کشور گفت: اگر آب در سدها موجود باشد، طرف طالبانی باید سهم ایران را بدهد و اگر نباشد این مسئله باید برای ما روشن شود؛ چراکه متخصصین ما معتقدند در این سدها آب موجود است.
وی تاکید کرد: اگر ما در رسیدگی به یک سانحه تصادف به این نتیجه برسیم که موضوع عدم و یا کمبود ایمنی باعث آن تصادف شده سهم و تقصیر و اندازه تقصیر را متوجه خودروساز کرده و وی باید خسارت پرداخت کند.
کریگ با اشاره به قدمت طولانی تنش‌های میان ارتش و نیرو‌های واکنش سریع می‌گوید: «اماراتی‌ها به‌شدت ساده‌انگارانه فکر می‌کردند که می‌توانند حمدتی را کنترل کنند. ما می‌دانستیم که چنین بحرانی رخ می‌دهد، اما هیچ‌کس علی‌الخصوص آمریکا توجهی به این موضوع نکردند. روی آوردن آمریکا به امارات و عربستان برای حل این مشکل نشان می‌دهد که استراتژی بزرگ آمریکا در آفریقا رو به زوال است. آمریکایی‌ها حالا باید برخلاف میل‌شان به دو شریک خود در حاشیه خلیج‌فارس رو بیاندازند.»
یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول و کریستال پالاس به تمجید از محمد صلاح پرداخت.
مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: مؤمنین مجاز به صرف یک سوم از سهم امام علیه‌السلام جهت رفع ما یحتاج زلزله زدگان خوی می‌باشند.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما زنان متخصص کم نداریم و نمی گوییم سهم زنان در اقتصاد ۵۰ درصد باشد اما اکنون این سهم بین ۶ تا ۱۶ درصد است که مناسب نیست.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
امروز هر انسان دغدغه‌مند نسبت به آینده ایران، چه در حکومت و چه در جامعه باشد، باید با فهم درست انتقادها، اعتراض‌ها و خواسته‌های ملت، ضرورت اصلاح و تغییر را بپذیرد و از افتادن کشور در چرخه خشونت به سهم خود جلوگیری کند. باید سخن همه مردم خصوصاً مردم معترض و ناراضی را به درستی شنید.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما در مرحله تدوین قانون جدید برای جهان هستیم و باید خود را برای تدوین این قانون مهیا کنیم و سهم و تاثیر جدی داشته باشیم و فضا را برای نقش‌آفرینی بیشتر آماده کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آن‌ها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آن‌ها آرزوی روز‌های بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند؛ و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»
رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه گفت: هر چند آمارها از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات ما به ترکیه حکایت دارد، اما در حال حاضر ما تنها پنج میلیارد دلار در سال به این کشور صادر می‌کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: توصیه اکید ما این است که اگر از طریق مدرسه دانش آموزان به مراسم ۱۳ آبان اعزام می‌شوند اخذ رضایت نامه والدین اجباری است.
معاون وزیرجهاد کشاورزی گفت: ایران تولید ۹۵ درصد زعفران دنیا را در اختیار دارد اما سهم‌ کشور ما در بازار مالی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است.
رئیسی با بیان اینکه همه بر یک کشتی سوار هستیم و ناکامی هر کدام از ما به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود، گفت: بنده به سهم خود در دولت هر قانونی را که در مجلس تصویب می‌شود، بدون معطلی برای اجرا ابلاغ می‌کنم.
آمارهای رسمی در مورد مناطق آزاد همچون سهم ۲ درصدی از صادرات، ۱۴۰۰۰ شرکت ثبتی جعلی، رشد صفر اقتصادی و سهم ۴ درصدی از اشتغال به ما می‌گویند که به اهداف خود در مورد مناطق آزاد نرسیدیم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکن را در دست اجرا داریم و برنامه ما این است تا پایان شهریور سهم زمین ۴ میلیون واحد را در طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف کنیم.
به گفته ایوبی، درصد گردشگران فرهنگی که فقط به یک کشور برای فرهنگ می روند نزدیک 20 درصد است و اگر سهم ما در گردشگری دنیا فقط همین گروه باشد، رقم قابل توجهی خواهد شد. وی توضیح داد: 5 شهر خلاق داریم و یونسکو به درستی فهمید که باید منابع خلاق فرهنگی را برای توسعه شهرها بسیج کند و شهرهای خلاق در یکی از هفت رشته هنری همچون ادبیات، موسیقی، فیلم، معماری و... سرآمد هستند و شغل های پایدار در این رشته ها در این شهرها اتفاق می افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ