کاشمر ـ امام جمعه کاشمر گفت: اگر مردم برای به ثمر رساندن انقلاب تلاش کردند چون به دنبال عدالت و پیشرفت و برچیده شدن فساد بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر هزاران نفر از مردم به خیابان‌ها می‌ریختند و با کودتاچیان مقابله می‌کردند حتی به بهای کشته و مجروح شدن عده‌ای، آن‌هم در شرایط مساعدی که شاه از ایران فرار کرده بود و دربار در ضعیف‌ترین جایگاه خود به‌سر می‌برد؛ آیا مردم نمی‌توانستند کودتاچیان را سرکوب و اراده خود را حاکم کنند؟ چه وقایع و حوادث و عملکرد‌هایی مردم را برای حضور در صحنه بی‌انگیزه کرد؟ چه شد که مردم عمدتاً به نظاره‌گران منفعل در آن روز بدل شدند؟ آیا آن انفعال مردمی حاصل نقطه‌ضعف‌های تاریخی و جمعی ما ایرانیان در مقاطع تعیین‌کننده است یا محصول روشن‌بینی و عقل جمعی مردم ما در حوادث تاریخی است؟
هفته دوم دو تک‌گل سه امتیازی داشت که یکی از آنها در فضای کاملا خاص و متفاوت به ثمر رسید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم خوزستان از یک دربی زیبا لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.
وزیر بهداشت صربستان به دولت و مردم اوکراین توصیه کرد تا مانع استفاده ارتش این کشور از گلوله‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده در خاک اوکراین شوند.
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درگاه فروش بلیت اربعین آژانس‌ها و سایت‌های هواپیمایی هستند بنابراین مردم برای تهیه بلیت عتبات عالیات به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در زمینه توزیع بنزین در کشور وجود ندارد و وضع عرضه سوخت در جایگاه‌ها مطلوب و مساعد است و مردم به شایعات منتشرشده در این زمینه توجه نکنند.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: مردم برای گرفتن تسهیلات بانکی نظیر وام ازدواج و مسکن سردرگم هستند. همچنین مردم توان بازپرداخت اقساط تسهیلات ۹۰۰ میلیون تومانی مسکن را ندارند.
شاهرود- آبرسانی به شاهرود، از جمله قول‌هایی است که در حد حرف باقی مانده و همچنان آینده آب در شاهرود روشن نیست، آن هم شهرستانی که بیش از ۲۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم از سرانجام بعضی احکام صادره بی اطلاعند، گفت: نباید نگاه یکسان به فساد یک فرد عادی با یک مسئول داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان اشاره کرد و عنوان داشت: هشدار به تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده و همگی در آماده باش کامل قرار گرفته اند.
برخلاف سایه تهدید نظامی سران «اکواس» علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه‌ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رئیس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می‌دهند.
معاون رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند تا از مشکلات مردم گره گشایی کند و در این مدت اقدامات بزرگی صورت گرفته و دستاوردهای قابل توجهی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به ثمر رسیده که به مرور آثار و برکات آن در زندگی و معیشت مردم نمایان می شود.
مرد سال سابق آسیا شب گذشته موفق شد دهمین گل خود را در رقابت‌های این فصل لیگ ستارگان قطر به ثمر برساند.
مهدی طارمی سی و یکمین گل ملی خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
روی کین، ستاره سابق یونایتد،آرون وان‌بیساکا را در به ثمر رسیدن گل اول آرسنال مقابل یونایتد مقصر دانست و به تندی از او انتقاد کرد.
آلوارس در دقیقه 51، ارلینگ هالند در دقیقه 53 و ریاض محرز دو بار در دقایق 63 و 90 گل‌های تیم پپ گواردیولا را به ثمر رساندند تا مرد اسپانیایی در نبرد تاکتیکی با آنتونیو کونته پیروز میدان باشد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌های ماندگار و زیبای تیم ملی در تاریخ جام‌‌های جهانی، هافبک آبی‌ها در دربی هم گلزنی کرد.
لحظه‌ای که گل اول پورتو مقابل لورکوزن به ثمر رسید، کارگردان بیش از اینکه به دنبال گلزن باشد، در پی ثبت واکنش سازنده گل بود.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.
صورت به ثمر ننشستن مصوبات هم دولت متهم به انجام کار‌های پوپولیستی می‌شود و هم مردم دیگر به وعده مسئولان چشم امیدی ندارند و این خطر بزرگی برای این سفر‌ها به حساب می‌آید.
آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر این‌که در طول تاریخ، هر جا مردم آمدند و در میدان اثرگذار بودند، توانستند خواست و اراده خود را به ثمر برسانند، تصریح کرد: تمام مظالمی که در عاشورا بر اولیای الهی وارد شد نیز به خاطر فاصله گرفتن امت از ولایت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ