وزیر بهداشت صربستان به دولت و مردم اوکراین توصیه کرد تا مانع استفاده ارتش این کشور از گلوله‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده در خاک اوکراین شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد مستقل سنای آمریکا می‌گوید که حمایت از قطع کمک مالی این کشور به اوکراین، میان قانونگذاران و همچنین مردم آمریکا روبه افزایش است.
در توضیح این نمایشگاه آمده است: «خشونت‌طلبان، جهان را با کلمه‌ی جنگ آراسته‌ تا در هر نقطه‌ای از جهان، سایه‌ی ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج‌های همیشگی کند…. هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند. تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می‌ایستند…»
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که غرب با ارسال سلاح به اوکراین، این کشور را به ادامه جنگ ترغیب می‌کند.
کیهان نوشت: جنگی که در اوکراین جاری است، جنگ بین روسیه و اوکراین نیست بلکه، جنگ آمریکا با روسیه است و اوکراینی‌ها صرفا گوشت‌های قربانی هستند که دولتمردانشان جز «اطاعت» و «بله» گفتن، کاری از دستشان برنمی‌آید.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد برای اینکه خللی در روند عملیات نظامی ویژه در اوکراین به وجود نیاید، شخصا از مقرهای ارتش در خط مقدم بازدید کرده است.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
اتحادیه فوتبال انگلیس درآمد یک میلیون پوندی چلسی از جام حذفی سال گذشته را به مردم اوکراین اهدا خواهد کرد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین برای کسب رضایت غرب غیر نظامیان خود را فدا می کند.
رئیس جمهور اوکراین بار دیگر بر اهمیت عضویت این کشور در ناتو و اتحادیه اروپا تاکید کرد.
جنگ اوکراین،در سال ۲۰۲۲  مانند ابر سیاهی بر اقتصاد و معیشت اروپا سایه افکند و آثار سنگینی برافزایش قیمت کالاها و انرژی در این قاره و سایر بخش‌های جهان گذاشت.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ما نباید تحت تأثیر توهمات القائی عناصر افراطی که سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل را نفی می‌کنند قرار بگیریم و عوارض بشدت منفی این سیاست غلط را به مردم تحمیل کنیم.
شماری از مردم آلمان در اعتراض به تصمیم این دولت برای ارسال تانک به اوکراین، به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار دادند.
صدها نفر از مردم آمریکا در شهر نیویورک در اعتراض به کمک‌های نظامی و مالی دولت این کشور به اوکراین، تجمع کردند.
ترکیه: تداوم جنگ اوکراین، موجب خستگی مردم اروپا خواهد شد
بایدن در نشست خبری مشترک با همتای اوکراینی در واشنگتن گفت که ما باید مطمئن شویم که «دولت اوکراین می‌تواند به ارائه خدمات اولیه به مردم ایران ادامه دهد».
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مردم اوکراین مستحق روابط دوستانه با برادران اسلاو بوده و از شر حکام نئونازی رها خواهند شد.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین کشورش را ورشکسته و شهروندان اوکراینی را از آینده محروم کرده است.
پوتین در مراسم گرامیداشت روز وحدت ملی روسیه گفت: اکنون، کسانی که در خرسون زندگی می‌کنند باید از منطقه اقدامات خطرناک خارج شوند، زیرا مردم غیرنظامی نباید آسیب ببینند.
در پی قطعی‌های گسترده برق در اوکراین، رئیس‌جمهوری این کشور از مردم خواست از استفاده از وسایلِ با مصرف برق زیاد خودداری کنند.
در پی افزایش شدید هزینه‌های زندگی، در چندین شهر اروپا شهروندان به خیابان‌ها آمده و علیه سیاست‌های دولت در خصوص جنگ اوکراین به تظاهرات پرداختند.
رئیس جمهور اوکراین یکشنبه شب در ویدئویی خطاب به مردم غیر روس روسیه و قفقاز گفت: برای ملت‌های خود و علیه امپریالیسم روسیه بجنگند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که به‌رغم شرایط تراژیک کنونی، «احترام زیادی» برای مردم اوکراین قائل است.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شش ماه پس از جنگ در اوکراین، بیشتر شهروندان شرق اوکراین که معمولا روس‌تبار هستند، خواستار پیوستن به روسیه هستند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی امروز در حضور همتای آمریکایی خود، با انتقاد از تبعیض موجود در عرصه بین‌المللی تأکید کرد که درد و رنج‌های مردم فلسطین نادیده گرفته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ