روی کین، ستاره سابق یونایتد،آرون وان‌بیساکا را در به ثمر رسیدن گل اول آرسنال مقابل یونایتد مقصر دانست و به تندی از او انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، نسبت به اعتراض محمد صلاح برای تعویض واکنش نشان داد.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، واکنش باورنکردنی به عصبانیت محمد صلاح پس از تعویض برابر چلسی نشان داد.
روی کین، کارشناس فوتبال، می‌گوید دکلان رایس، خرید جدید آرسنال، 115 میلیون یورو ارزش ندارد.
اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت روی خوشی به شرق و چین نداشته‌اند. البته وقتی پای تضعیف نظام جمهوری اسلامی باشد، نزدیک‌شدن عربستان به چین را هم بر سر نظام چماق می‌کنند و از پس این تناقض برنمی‌آیند که اگر نزدیکی به چین بد است، چرا حسرت نزدیکی سعودی به چین را می‌خورید!
همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده‌ام حمله می‌کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می‌کند، ولی سگ‌ها دختر 10 ساله‌ام را گیر انداخته و مصدوم می‌کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
ریکاردو ساپینتو قربانی گل تساوی دیرهنگام استقلال در دربی 101 بود که با ضربه محمدحسین مرادمند به وقت اضافی رفت.
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
پدر مسن دیوید مویس، سرمربی وستهم، که برای تماشای بازی این تیم برابر آلکمار به ورزشگاه رفته بود هدف حمله هواداران تیم حریف قرار گرفت.
سعید لطفی پیشکسوت استقلال گفت: روی کاغذ شاید شانس بسیار کم و حداقلی بتوان برای استقلال متصور شد اما بازیکنان باید با تمام وجود بجنگند
حسین عسگری و خداداد افشاریان علیه یکدیگر دست به افشاگری زدند.
والله این مردم عیال خدا هستند! اگر کاری نکنید حسابتان با کرام الکاتبین است! آقایان مجلس و دولت به چه مشغولند خدا می‌داند؛ سفره مردم شده سجاده بی مهر و تسبیح!
وزیر دفاع گفت: نسبت به شناسایی عوامل حادثه اصفهان در حال انجام اقداماتی هستیم که نتایج آن اعلام خواهد شد.
مهاجم انگلیسی رم زننده گل تساوی تیمش مقابل میلان در دقیقه 3+90 بود.
بدون تردید خبرسازترین خبر هفته در ارتباط با سخنان یک کارشناس در برنامه جهان آرا بود. «امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد
میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: مصاحبه آقای تاج تاسف برانگیز بود. هر چقدر تیم ملی دفاعی است، مصاحبه مسئولان فوتبال هجومی است.
اسطوره ایرلندی باشگاه منچستریونایتد بعد از حذف برزیل بار دیگر به انتقاد از عملکرد آنها طی دیدارهای گذشته پرداخت.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، بار دیگر به تیم ملی برزیل و تیته حمله کرد.
گارد تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد هجومی تیم ایران ابراز نارضایتی کرد.
روی زشت و تلخ ورزش این بار در صربستان خود را نشان داده است.
یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
تیم فوتبال پرسپولیس از سه مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر تنها یکبار موفق به گلزنی شده است و سرمربی این تیم به دنبال رفع مشکل خط حمله و برطرف کردن این چالش است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس سه بازیکن ایرانی را نمی‌خواهد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ