شاهرود- آبرسانی به شاهرود، از جمله قول‌هایی است که در حد حرف باقی مانده و همچنان آینده آب در شاهرود روشن نیست، آن هم شهرستانی که بیش از ۲۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک عراقی تازه وارد مس رفسنجان در اولین صحبت های خود به مردم رفسنجان با زبان فارسی سلام داد.
سخنگوی فراجا ضمن خط و نشان کشیدن برای اراذل و اوباش گفت: تعرض به مردم در هر محیطی برای پلیس قابل تحمل نیست.
در پی سفر آیت‌الله رئیسی به شهرستان بم، مردم این شهرستان از دقایق ابتدایی صبح در فرودگاه منتظر رئیس‌جمهور بودند و وی را مرد استقبال پرشور خود قرار دادند.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
جلسه امروز عبدالله ویسی و مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان بی نتیجه ماند.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
روند رشد شاخص کماکان مثبت خواهد بود و قابلیت ثبت رکوردهای جدید را دارد. با آگاهی که مردم نسبت به بازار کسب کرده‌اند اشتباهات گذشته تکرار نمی‌شود.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: با توجه به اینکه آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس با نمایندگان از نزدیک کار کرده است، حتما لیست ایشان می‌تواند رقیب جدی برای دیگر جریانات سیاسی اصولگرا در انتخابات آینده مجلس باشد. اما در مورد اینکه مردم به جریان‌های سیاسی اصولگرا اقبال نشان بدهند، باید منتظر باشیم که این هم به عملکرد دولت آقای رئیسی بستگی دارد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امروز نگاه دولت از نگاه پشت میزی و منتظر ماندن برای مراجعه مردم به یک نگاه میدانی و گستردن سفره خدمت در بین قشرهای مختلف جامعه تغییر کرده است.
اطلاعات نوشت: آیا واقعاً گره‌گشایی از غنچه‌ی فروبسته‌ی عیش و زندگی مردم، این اندازه طلسم و پیچیده است که باید خود را برای نهادی دائمی به نام «مذاکرات و رفت و آمدها» تا همیشه‌ی ایام راضی کنیم و بگوییم: «ما خودمان انتخاب کرده‌ایم که این‌گونه زندگی کنیم؟!» دود سفید پایان مرضیّ‌الطّرفین مذاکرات برجامی چه زمانی از سقف زمان و انتظار زبانه خواهد کشید؟
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی گفت: ایران افتخار دارد که شهدای بزرگواری را برای دفاع از اسلام، امنیت، مردم و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی فدا کرده است.
بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد دولت سیزدهم در بخش یارانه نقدی، سقف ۳۱۵ هزار میلیارد تومانی را در نظر گرفته است؛ رقمی که تغییر چندانی نسبت به بودجه امسال ندارد و به نظر می‌رسد، سیاست دولت، عدم تغییر مبلغ یارانه نقدی باشد. هرچند در هفته‌های پایانی سال جاری نیز همچنان موضوع کالابرگ به سرانجام نرسیده است.
کرمان - فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن گفت: مردم ما هوشیار هستند و انقلاب اسلامی با قدرت مسیر اقتدار را طی می کند.
کشتی‌گیر وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: کادر فنی باید تصمیم بگیرد که در چه وزنی کشتی بگیرم و بی صبرانه منتظر آغاز رقابت‌های جام جهانی هستم.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی برای شرکت‌های داروساز تسهیلات بانکی وامی در نظر نگیریم نمی‌توانیم منتظر معجزه در تولید دارو باشیم.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بر لزوم انتقام سخت از عاملان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) شیراز تاکید کرد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: هرگز از دولت سیزدهم نشنیدیم بگوید «منتظر نتیجه برجام هستیم»، بنابراین اظهارات اخیر مقامات غربی درباره برجام اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: هرگز از دولت سیزدهم نشنیدیم بگوید «منتظر نتیجه برجام هستیم»، بنابراین اظهارات اخیر مقامات غربی درباره برجام اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: هرگز از دولت سیزدهم نشنیدیم بگوید «منتظر نتیجه برجام هستیم»، بنابراین اظهارات اخیر مقامات غربی درباره برجام اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، از مردم این کشور خواست که از شکست برابر ایتالیا نترسند و منتظر جام جهانی باشند.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، می‌گوید بازیکنان این تیم هم مانند مردم این کشور برای حضور در جام جهانی اشتیاق دارند.
فاجعه ویلموتس گیت برای مردم در این شرایط اقتصادی دردآور و تاسف برانگیز بوده ، به همین میزان شنیدن خبر تایید صلاحیت متهمان این پرونده نیز واکنش های منفی جامعه را در پی دارد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بعضی از ترکیبات موجود در برخی مواد غذایی، ترکیبات ارتقاءدهنده سلامت هستند، از جمله ترکیباتی مانند فیتونوترینت‌ها (مواد مغذی گیاهی) که مولکول‌های شیمیایی هستند که در مواد غذایی گیاهی یافت می‌شوند. در حقیقت این ترکیبات متفاوت از ویتامین‌ها هستند و بدن ما نیازی ندارد که مانند ویتامین‌ها به طور روزانه آن‌ها را دریافت کند، اما اگر این ترکیبات را در رژیم غذایی خود داشته باشیم باعث ارتقاء و افزایش سطح سلامت ما خواهند شد.
آصفری گفت: کالاهای اساسی در دسترس است؛ اما گران است که متاسفانه گلایه‌مندی مردم را به دنبال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ