لحظه‌ای که گل اول پورتو مقابل لورکوزن به ثمر رسید، کارگردان بیش از اینکه به دنبال گلزن باشد، در پی ثبت واکنش سازنده گل بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ChatGPT با بیش از ۹۰۰ هزار خودرو مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز هم اکنون آغاز شده و رانندگان می‌توانند با فرمان صوتی «هی مرسدس، می‌خواهم به برنامه بتا ملحق شوم» آن را فعال کنند.
بازی دربی با حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند شروع شد و در پایان بیرو روی هوا بود و آسمان آزادی را روی دست پرسپولیسی‌ها تماشا می‌‌کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، قبل از شروع بازی با رئال مادرید در پیامی خصوصی به ریو فردیناند درباره روحیه شاگردانش صحبت کرده بود.
علی ربیعی گفت: تحریم علیه مردم است و علیه زندگی مردم است. تحریم جان‌ستان است؛ زندگی‌ستان است. تحریم اخلاق‌سِتان است. متأسفانه تحریم را ندیدند. فکر می‌کنند فقط فروش نفت است. تحریم علامت این است که آیا تو می‌توانی مثل آدم زندگی کنی در یک جامعه و امید به آینده و گشایش داری؟ در جامعه جهانی عزت داری یا خیر؟ حالا هی می‌گویند ما خوشبختانه اینقدر نفت فروختیم.
ادعای هی مبنی بر موفقیت دستکاری ژنتیکی اش هنوز تایید نشده است. در واقع، هنوز مشخص نیست که آیا این آزمایش موفقیت آمیز بوده یا خیر، جدای از پیچیدگی‌های اخلاقی که این روش دارد.
هی چان هوانگ مهاجم تیم ملی کره‌جنوبی جایزه خود را به پدر و مادرش تقدیم کرد.
هی چان هوانگ در اولین بازی جام جهانی موفق شد زننده گل صعود تیمش لقب بگیرد.
هی چان هوانگ، هافبک کره‌ای ولوز، در وقتهای تلف‌شده دیدار با پرتغال مهم‌ترین گل کره در این جام جهانی را به ثمر رساند و عامل صعود کشورش به مرحله یک‌هشتم نهایی شد.
هی چان هوانگ دیدار تیمش مقابل غنا را هم از دست داد.
شهرداری آستارا دومین برد فصل را در یک بازی دشوار برابر استقلال ملاثانی به دست آورد.
شهرداری آستارا دومین برد فصل را در یک بازی دشوار برابر استقلال ملاثانی به دست آورد.
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۱۷ آبان طی سخنرانی برای حزب جمهوری‌خواه در ایالت مریلند در راستای انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، به صورت ناگهانی رو به یکی از حاضران فریاد زد: «هی مرد، نپر! تو آنقدر دیوانه به نظر می‌آیی که بپری! نپر نپر...»
دانشمندان دانشگاه کیونگ هی سئول اخیرا توانسته اند با استفاده از یادگیری ماشینی، نوعی پوشش پنجره برای مسدود کردن نور UV و مادون قرمز طراحی کنند.
خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری ‌دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
محمد مهاجری نوشت: خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
ما، هواداران نیوول، خاطرات خوبی از ناسیونال نداریم، اما می‌دانی که چقدر برای من مهم هستی و برای هر چیزی که نیاز داری آماده‌ام. هی گوردو، همانطور که گفتم، برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم به زودی تو را ببینیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هماهنگی دولت و بخش خصوصی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در صحبت‌هایی که با فعالان صنعت سیمان و فولاد به عنوان دو مشترک عمده داشتم از شرایط فعلی ابراز رضایت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ