هفته دوم دو تک‌گل سه امتیازی داشت که یکی از آنها در فضای کاملا خاص و متفاوت به ثمر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی دیدار برابر هنگ‌کنگ را صرفا مثل یک بازی تدارکاتی می‌داند.
پیشکسوت استقلال می گوید اعضای نیمکت این تیم را افرادی تشکیل داده اند که می توانند در دقایق پایانی بازی های تیم به میدان بروند.
آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانستند یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بر روی تروریسم عیان می‌بندید.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بروی تروریسم عیان می‌بندید.
بازیکن آلومینیوم می گوید که نمی داند چرا کمک داور صحنه واضح آفساید نعمتی روی تک گل پرسپولیس را اعلام نکرده است.
سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس در حکمی سرپرست نایب رئیسی‌ فدراسیون را معرفی کرد.
آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در مباحثی که با اعضای موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) دارد به این نتیجه می‌رسد که تبلیغ دین به شکل سنتی دیگر کارساز نیست و باید راه‌های جدیدی را امتحان کرد. همین جرقه ساخت مدرسه‌ای را می‌زند به نام مفید، اولین مدرسه متفاوت در پایتخت، ابتدا حوالی میدان انقلاب در مقطع راهنمایی و بعد در شهرهای دیگر.
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
پر افتخار ترین مرد لیگ برتر والیبال در آستانه حضور در فولاد سیرجان است.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
تربت جام ـ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی تربت‌جام گفت: چهار دانش‌آموز مدرسه واقع در روستای موسی آباد بخش مرکزی شهرستان تربت جام با گاز منوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند.
تربت جام ـ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی تربت‌جام گفت: چهار دانش‌آموز مدرسه واقع در روستای موسی آباد بخش مرکزی شهرستان تربت جام با گاز منوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند.
لاریجانی گفت: خدمتی که جمهوری اسلامی در منطقه سیستان و بلوچستان کرد در تاریخ این خطه بی نظیر است به عنوان مثال این خدمت در حوزه زنان هم قابل توجه است، در آن منطقه که قبل از انقلاب حتی برای زنانشان شناسنامه نمی‌گرفتند و آن‌ها را فرزند حساب نمی‌کردند، جمهوری اسلامی خانم‌ها در این استان را به مدرسه فرستاد.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
رهبر انقلاب فرمودند: جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد.
موسوی گفت: در اردبیل هیچ اتفاقی نیفتاده است، با توجه به بررسی‌های انجام شده پدر و مادر دختر فوت شده ۲ سال پیش طلاق گرفته و پدر این دختر اخیراً اعدام شده است، لذا این دختر که اصلا در مدرسه مورد نظر مشغول تحصیل نیست، چند روز پیش قرص خورده است.
سید کاظم موسوی اردبیلی، درباره حوادثی که گفته می‌شود در مدرسه شاهد اردبیل رخ داده است، گفت: چنین چیزی نیست، من تکذیب می‌کنم. همچنین چیزی نیست، این مسئله را درست کرده‌اند و از آن غول ساخته‌اند.
گفته می‌شود برادر مولوی عاصف سارانی اخیرا با قاچاقچیان عمده در خرید و فروش قاچاق اختلاف پیدا کرده بودند. این افراد (قاچاقچیان عمده) برای اینکه بتوانند مبلغ ۱۰ میلیارد تومان طلب خود را از برادر مولوی سارانی دریافت کنند اقدام به ربایش مولوی کرده‌اند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر میرحسین،گفت:بی‌اعتنایی نسبت به او بهترین پاسخ است؛ موسوی یک شخصیت مرده سیاسی است که با این کار می‌خواهد خود را زنده کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر میرحسین،گفت:بی‌اعتنایی نسبت به او بهترین پاسخ است؛ موسوی یک شخصیت مرده سیاسی است که با این کار می‌خواهد خود را زنده کند.
سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر گفت: مسافری سوار بر یک دستگاه پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است. در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه "امام علی" مسافر مرد وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ