مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با ورود ناوگان آمریکایی به دریای سرخ، معاون وزیر امور خارجه یمن به نیروهای آمریکایی هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعتراف معاون وزیر دفاع اوکراین به انفجار پل کریمه هشدار داد که «رژیم کی‌یف» می‌خواهد نیروگاه اتمی زاپروژیا را منفجر کند.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: جنگنده‌های اف- ۱۶ در صورت تحویل به اوکراین، هدف مشروع مسکو هستند.
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی جنگنده‌های اف-16 در اختیار ارتش اوکراین قرار دهند با مشکلات و خطرات جدی روبرو خواهند شد.
معاون وزیر خارجه روسیه با هشدار به غرب، گفت که تامین جنگنده اف-۱۶ برای اوکراین، «مخاطرات بزرگی» برای آنها به همراه دارد.
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که مناسبات مسکو و آمریکا بر لبه پرتگاه قرار دارد و دو کشور در آستانه یک درگیری مسلحانه آشکارند، اما مسکو برای اجتناب از وقوع آن تلاش می‌کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی تاکید کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه نسبت به استقرار نیروهای نظامی ناتو در فنلاند هشدار داد.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ماهی قرمز یک گونه غیربومی در کشور ماست که در صورت ورود به منابع آبی از طریق تغذیه از تخم ماهی‌های دیگر، تبدیل به گونه مهاجم می شود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز با اعلام «درگیری آشکار واشنگتن با مسکو در ارتباط با اوکراین» در سخنانی هشدار داد: خطر درگیری اتمی در بالاترین سطح قرار دارد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن هشدار درباره احتمال تقابل قدرت های هسته ای در صورت تداوم رویکرد مخرب آمریکا و غرب، تأکید کرد که روسیه به آزمایش هسته ای آمریکا پاسخ می دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه به جامعه بین‌المللی هشدار داد که ناتو در حال توزیع گسترده تسلیحات دیجیتالی در اوکراین است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
در این شرایط که عده‌ای از سیاست‌گذاران فضای مجازی تصمیم گرفته‌اند چیز‌های زیادی را نبینند، این هم یکی از چیز‌هایی است که از آن غافل شده‌اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو کسی را با سلاح هسته ای تهدید نمی کند اما نسبت به دخالت غرب در عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین هشدار می دهد.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن به متجاوزان درباره ادامه رویکرد تجاوزکارانه آنها به شدت هشدار داد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: اوکراین آشکارا درباره حمله به عمق خاک روسیه صحبت می کند؛ پس مسکو موضع کی یف در مورد «دفاع از خود» را نمی پذیریم.
کیم سون جونگ، معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: «فقط می‌توانم تاسف عمیق خود را نسبت به اظهارات دبیرکل سازمان ملل که به شکلی آشکار جانبدارانه و غیرمنصفانه بوده و با تعهدات وی در منشور ملل متحد در رابطه با موضوع شبه جزیره کره مغایرت دارد، ابراز کنم.»
رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.
حسینی می‌گوید: به نفع نمایندگان است که درباره وزیر کار در حد مشورت پیشنهاد بدهند، نه بیش از آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ