معاون رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند تا از مشکلات مردم گره گشایی کند و در این مدت اقدامات بزرگی صورت گرفته و دستاوردهای قابل توجهی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به ثمر رسیده که به مرور آثار و برکات آن در زندگی و معیشت مردم نمایان می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا تمام تلاش خود را برای از خنثی کردن دستاوردهای دولت عراق به وسیله استفاده از اهرم وضع تحریم‌ها، به کار گرفته است.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان ایجاد می شود، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر چه هنوز ضعف‌ و کاستی‌هایی وجود دارد، اما هر انسان منصفی نمی‌تواند منکر اقدامات و دستاوردهای بزرگ دولت در دو سال گذشته باشد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی منازل، افزایش تولید خودرو، فروش نفت و میعانات گازی و گسترش روابط با سایر کشورها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته به شمار می رود.
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
دولت سیزدهم به ریاست حجت الاسلام رئیسی کشور را در میانه کرونا و جنگ اقتصادی تحویل گرفت و توانست آن را از رکود اقتصادی و فشار سخت تحریم‌ها دور سازد، هرچند کارهای زیادی برجا مانده است.
در راستای تحقق دستاوردهای دولت هوشمند کلیه استعلامات بین دستگاهی پنجره واحد مدیریت زمین رایگان است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: با وجود فشارهای خارجی و جنگ ترکیبی دولت سیزدهم تاکنون دستاوردهای قابل توجهی داشته که با حمایت و بصیرت مردم به دست آمده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت تاکنون اقدامات گسترده و دستاوردهای بزرگی داشته است، گفت: برای بیان دستاوردهای دولت نیاز به اغراق و بزرگنمایی نیست.
سخنگوی دولت با بیان اینکه در پاسخ به این جنگ اقتصادی، دولت از امروز آرایش جدیدی در حوزه ارزی به خود می‌گیرد، تصریح کرد: این آرایش با بهره‌گیری از تجارب گذشته و دستاوردهای ضد تحریمی است.
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی جنبش انصارالله مهمترین دستاوردهای سال ۲۰۲۲ میلادی را تشریح کرد.
فقط در زمینه نوع رفتار با مسأله زنان نیست که ما به خاطر این رفتار افراطیون، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم، افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ضایع کرده‌اند. تنها راه چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.
رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح دارویار، افزایش ظرفیت پزشکی در کنکور و نسخه الکترونیک از دستاوردهای بزرگ دولت مردمی در حوزه سلامت است.
قم- مدیر حوزه های علمیه کشور دستاوردهای حاصل شده در مدت اخیر را امید بخش ارزیابی کرد و بر اهتمام هر چه بیشتر دولت برای رفع کاستی ها و مشکلات کشور تاکید کرد.
در شرایطی که معاندان نظام جمهوری اسلامی این روزها با دروغ‌پردازی می‌خواهند وضعیت کشورمان را نامطلوب نشان دهند، اما دستاوردهای بزرگ کشور مانند پرتاب ماهواره قائم پاسخی مقتدرانه به آنان بود.
در شرایطی که معاندان نظام جمهوری اسلامی این روزها با دروغ‌پردازی می‌خواهند وضعیت کشورمان را نامطلوب نشان دهند، اما دستاوردهای بزرگ کشور مانند پرتاب ماهواره قائم پاسخی مقتدرانه به آنان بود.
اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از نمایشگاه دستاوردهای اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد
وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، دستاوردهای یک ساله اداره کل دامپزشکی استان تهران را در سال نخست دولت سیزدهم تشریح شد.
مدیرکل خزانه وزارت اقتصاد تصویب آیین نامه اجرایی یک بند از قانون بودجه درباره شفافیت و انضباط مالی و پاسخگویی عمومی را از دستاوردهای اجرایی شدن آن تحقق کامل حساب واحد خزانه دانست.
سخنگوی دولت گفت: دستاوردهای دفاعی نشان‌دهنده زنده بودن، پویایی و بالنده بودن صنعت دفاعی و بیانگر ارتقای روزافزون قدرت این صنعت در کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ