رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره کاهش پروازها گفت: این موضوع صحت ندارد و هیچ کاهش پروازی نداشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و با توجه به افزایش ایام عملیات اربعین نسبت به سال گذشته، این پروازها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز پروازهای اعزام زوار اربعین حسینی از ۲۷ مرداد خبر داد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای ایام اربعین نیز همانند عملیات حج با بالاترین ضریب ایمنی و رضایت زائران انجام شود.
تزاچی هانگبی مشاور امنیت داخلی اسرائیلگفت هیچ پرواز مستقیمی از اسرائیل به عربستان سعودی در حج امسال انجام نخواهد شد.
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
فرانسه در تلاش برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای کربنی، پرواز‌های کوتاه در مسیر‌های داخلی که سفر با قطار در این مسیر‌ها ممکن است را ممنوع کرده است.
اگر توافق میان ایران و ایالات متحده برای تبادل زندانیان اجرایی شود؛ سه نفر شامل سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی آزاد و براساس موارد پیشین، با پروازی عمانی ابتدا به مقصد مسقط و پس از آن به آمریکا پرواز خواهند کرد.
سرپرست هواپیمایی هما گفت: نگاه همه ایرلاین‌ها برای همکاری در سفرهای حج ملی است.
همزمان با پایان رژه جنگنده‌های ارتش، پروازهای مسافری و باری در فرودگاههای تهران از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) از سر گرفته شد.
از دو هفته آینده روند صدور ویزای زائران حج تمتع سال جاری از سوی سعودی‌ها آغاز می‌شود و ایرانیان نیز همچون سایر کشور‌ها از طریق سامانه مسار روند صدور ویزای الکترونیک را طی خواهند کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی یک میلیون و ۹۶ هزار و ۱۳۸ مسافر از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
بررسی عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری، آمارها افزایش ۹۵ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین المللی و افزایش۱۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای داخلی حکایت دارد.
زیان مالی شرکت‌های پروازی داخلی آمریکا، سبب شده شرکت‌های پروازی از کنگره بخواهند وضع ممنوعیت پروازی بر شرکت‌های رقیب خارجی را نیز تصویب کنند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از معافیت پروازهای بشر دوستانه کمک رسان به کشورهای زلزله زده از پرداخت عوارض ناوبری هوایی و فرودگاهی خبر داد.
معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( ایران ایر ) گفت: به دلیل صرفه پایین اقتصادی ، پروازهای این شرکت را به استانبول مدتی لغو کردیم .
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای ایران و قزاقستان خبر داد.
اهواز - در ادامه لغو برخی پروازهای فرودگاه اهواز امروز نیز به علت مه گرفتگی ۶ پرواز این فرودگاه لغو شد.
سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد: در این نمایشگاه تخفیف ۵ درصدی بر روی پروازهای داخلی و ۱۰ درصدی بر روی پروازهای خارجی هما اعمال می شود.
یورونیوز مدعی شد به دلیل کشف یک جسد در هواپیمای آلمانی در پرواز فرانکفورت- تهران همه پروازها به سمت ایران لغو شده است.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به عدم توزیع مناسب پروازها در کشور، گفت: اکنون مشکل جدی تأمین اتوبوس و پرواز برای گردشگران خارجی و یا داخلی داریم.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ارائه پیشنهاد این شرکت برای افزایش عوارض فرودگاهی به ۵ درصد بلیت پروازهای داخلی و ۷ درصد قیمت بلیت پروازهای خارجی به هیئت دولت خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما فعلاً ممنوع است البته احتمال دارد بعد از اربعین تصمیم دیگری گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ