مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای ایام اربعین نیز همانند عملیات حج با بالاترین ضریب ایمنی و رضایت زائران انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و با توجه به افزایش ایام عملیات اربعین نسبت به سال گذشته، این پروازها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز پروازهای اعزام زوار اربعین حسینی از ۲۷ مرداد خبر داد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل فرودگاه برای برقراری پروازهای اربعین در شهریور امسال و اعزام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: انتقال پروازهای اربعین از ترمینال یک به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برای ما مشکلات و دردسرهایی ایجاد کرد.
در حالی که بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده از حمل و نقل هوایی بار و مسافر ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده اخذ می شود، اما مشخص نیست در پروازهای اربعین این رقم از مسافران اخذ می شود یا نه؟
یک مقام مسئول در صنعت هوانوردی از فروش بیش از ۲۲ هزار بلیت پروازهای اربعین توسط یکی از شرکت های هواپیمایی خبر داد.
عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی از توقف پروازهای چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌ پروازهای اربعین کنترل شده است.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌های پروازهای اربعین کنترل شده است.
سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تا کنون تنها ۳۰ درصد بلیت پروازهای اربعین به فروش رفته، از ممنوعیت فروش چارتری این پروازها خبر داد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه پیام از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: در سال جاری برای اولین بار پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است.
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها از افزایش پروازهای اربعین و جابجایی زایران حسینی خبر داد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: از همه ۱۰ فرودگاه بین المللی ایران به سمت عراق پرواز داریم.
سازمان هواپیمایی کشوری شرایط جدید پروازهای اربعین شامل بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور و ممنوعیت فروش بلیت چارتری را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: پروازهای اربعین این شرکت از سایر فرودگاه ها انجام نمی شود و مسافران فقط از فرودگاه حضرت امام به عتبات اعزام خواهند شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پروازها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روزهای نخست جلوگیری خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دوره فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ ۶ میلیون تومانی، به بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور محدود است.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بلیت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین به شرکت های هواپیمایی خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری قیمت‌های بالای پروازهای اربعین را تکذیب کرد و گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب، بلیت اربعین بفروشد.
قیمت پروازهای اربعین تغییر می‌کند؟
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوع بودن فروش بلیت پروازهای اربعین توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایر اپلیکشن ها خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای جلوگیری از نابسامانی‌های فروش بلیت و انجام پروازهای اربعین بخشنامه‌ای صادر می‌کنیم و اگر لازم باشد خودم کارها را رها می‌کنم و در فرودگاه حضور می یابم.
آرمان بیات کارشناس صنعت حمل و نقل هوایی با اشاره به اینکه حذف یارانه سوخت هواپیما‌ها تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد، اظهارداشت: اصولا یارانه برای این پرداخت می‌شود که فاصله بین هزینه‌های پرواز و همچنین کاهش قدرت خرید مردم جبران شود، به نوعی از افزایش توان خرید جامعه با این شیوه حمایت می‌شود، این حمایت نیز به صورت غیر مستقیم است، این درحالیست که امروز هنوز درک درستی از صنعت حمل و نقل هوایی وجود ندارد، به همین خاظر نیز است که برخی از حرف‌ها زده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ