وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: فروش تمامی بلیت های چارتری در تمام مقصدهای کشور ممنوع و با کسانی که دچار تخلفی شوند پیگیری رسمی خواهد شد
متقاضیان سفر با قطار که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین از ۴ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت؛ امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
برای هفته آخر و دیدار تعیین کننده قهرمانی، تنها ۶ هزار بلیت برای ده‌ها هزار متقاضی صادر شد و جمعیت بزرگی قادر به تهیه بلیت نخواهند شد.
در حالی که بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال از صبح امروز آغاز شده بود، خیلی زود در فضای اینترنتی بازار سیاه بلیت‌های دربی نیز شروع شده تا بار دیگر شاهد قیمت‌های نجومی برای بلیت‌های این مسابقه باشیم.
یوفا قیمت بلیت های سه فینال لیگ کنفرانس، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را اعلام کرد.
سفرهای نوروزی به زودی آغاز می شود اما ظاهرا علاوه بر قطار و هواپیما مسافران در تهیه بلیت اتوبوس هم مشکلاتی دارند.
شهریار افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: سال گذشته ۶ میلیون نفر از طریق حمل‌نقل هوایی، ۲ میلیون نفر به صورت حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱،۵ میلیون نفر به صورت ریلی و ۲ میلیون نفر نیز از طریق خودرو‌های شخصی خود جابه‌جا شدند که امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد داشته باشیم.
ظرفیت ورزشگاه آزادی برای حضور هواداران مشخص شد.
مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: عرضه بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ابتدای اسفند و به شکل‌‎های متنوع انجام می‌‎شود.
در هفته ای که گذشته در بخش راه و شهرسازی قیمت بلیت های هواپیما به حالت سابق بازگشت اما پروازها محدود شد از سوی دیگر قیمت مسکن ملی حدود 7 میلیون تومان شده است.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که اولین سری از بلیت های سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.
با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال، بلیت های خریداری شده تماشارگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در استان مازندارن توزیع شد.
دبیر کارگروه بلیت جام جهانی۲۰۲۲ قطر در خصوص تحویل بلیت ها به سرگروه هان در استانهای کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر ورزش و جوانان از کاهش هزینه پرواز رفت و برگشت به جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده، هزینه بلیت رفت و برگشت به این رویداد ورزشی ۱۱ میلیون تومان است.
سید میعاد صالحی از راه‌اندازی قطار مسافری سمنان، دامغان، شاهرود به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
سخنگوی ایران ایر از کاهش قیمت بلیت پروازهای اربعین به ۲ میلیون تومان خبر داد.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بلیت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین به شرکت های هواپیمایی خبر داد.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: فرودگاه نجف از هر مسافر ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان هزینه خدمات فرودگاهی دریافت می کند که از وزارت خارجه می خواهیم تا با طرف عراقی برای کاهش این رقم مذاکره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ