بررسی عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری، آمارها افزایش ۹۵ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین المللی و افزایش۱۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای داخلی حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش ۱۴درصدی پرونده‌های تصادفات ساختگی
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: وضعیت تولید سوخت در پالایشگاه‌های ده‌گانه از ابتدا سال تاکنون حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است و این میزان افزایش در مرداد به ۱۶ درصد رسیده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان از روز جمعه ۱۶ تیرماه بتدریج افزایش می‌یابد.
رییس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: بر اساس آمارهای رسمی در خصوص تلفات حوادث ترافیکی در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۹۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نسبت به سال قبل حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش ٣٠ درصدی مرگ درپی مصرف الکل در سال ١۴٠١ خبرداد و گفت: در سال ١۴٠١ متاسفانه ۶۴۴ نفر درپی مصرف الکل جان خود را از دست دادند.
تولید گروه خودروسازی سایپا تا پایان ۱۶ اردیبهشت از ۵۰ هزار و ۶۵۳ دستگاه  عبور کرد و رکورد ۵۰ درصدی تولید در این بخش ثبت شد.
سخنگوی آب گفت: با توجه به آمارهای منتهی به دیروز، ۱۶ درصد نسبت به بلند مدت کاهش بارندگی داشته ایم که البته نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.
این کارشناس پژوهشی با بیان اینکه متاسفانه در بین اقشار جوان و نوجوان این تصور ایجاد شده که این ماده اعتیادآور نیست، بیان می‌کند: از زمانی که این قبح‌زدایی انجام گرفته مصرف این ماده مخدر در جهان بالا رفته و از طرف دیگر میزان HTC (ماده روانگردان) موجود در گل نیز افزایش یافته است به طوری که مثلا در آمریکا در سال ۱۹۹۵ میزان HTC موجود در گل حدود ۴ درصد بوده و در سال ۲۰۰۵ به ۱۶ درصد رسیده است که این مهم بیانگر این است که بازار روانگردان بیشتری را می‌طلبد.
قیمت عمده خیار رویال با افزایش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۱۵ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان و پیاز با کاهش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۲۰ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان رسیده است.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
منابع سوری اعلام کردند که آمار تلفات فرو ریختن ساختمانی در حلب افزایش یافته است.
آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز، توجه به مدیریت مصرف سوخت، افزایش ۱۰درصدی مصرف گاز نسبت به هفته گذشته و تکذیب آسیب دیدگی کشتی «اوشنیک» از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته گذشته بود.
بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در هفت ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۶.۴ و ۳.۵ درصد رشد داشته است.
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران قیمت گوجه فرنگی ۱۶.۶ و قیمت پیاز ۱۵.۵ درصد در آبان نسبت به مهر افزایش قیمت داشته‌اند.
در ۷ ماه نخست امسال حدود ۶۳۴ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
رکورد تحویل گاز به نیروگاه‌ها و صنایع فولاد،سیمان و پتروشیمی درپاییز۱۴۰۱ شکست،با وجود افزایش ۱۰درصدی مصرف سوخت معادل نیروگاه‌ها،مصرف نفت‌کوره در پاییز ۱۴۰۱، ۲۸ درصد نسبت به پارسال کاهش یافت
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در پی کاهش کالاهای قاچاق، رسوبی و متروکه هستیم،گفت: ۱۶ هزار مترمربع ساماندهی و قفسه‌بندی انبارها را انجام و ظرفیت انبارها را ۴۳ درصد افزایش داد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: بخشی از وظایف بهزیستی همچون مراقبت از ایتام و فرزندان فاقد سرپرست که در مراکز شیرخوارگاه‌ها و سایر مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند در شمول اقدامات حاکمیتی است.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شمار دانش آموزان ابتدایی استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حداقل ۱۸ درصد تا کنون افزایش دارد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: بنا به افزایش درخواست‌ها و ظرفیت شرکتهای هواپیمایی در برخی روزها تعداد پروازها از مشهد به مقصد نجف و بغداد تا ۱۶ پرواز افزایش می‌یابد.
بدهی مالیاتی که فدراسیون شطرنج بابت معاملات غیرعرف حدود یک دهه پیش در این فدراسیون متحمل به پرداخت آن شده با لحاظ کردن جریمه تاخیر از ۱۴ به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.
در پی اعلام خبر توقف عرضه گاز روسیه در هفته‌های آینده، امروز دوشنبه قیمت گاز در بازارهای اروپا به شکل بی‌سابقه‌ای در ۶ ماه اخیر، ۱۶ درصد افزایش یافت.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: طبق اعداد و ارقام رسمی در چهار ماهه اخیر توانستیم ۲۲ درصد افزایش صادرات و ۱۶ درصد افزایش واردات داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ