تزاچی هانگبی مشاور امنیت داخلی اسرائیلگفت هیچ پرواز مستقیمی از اسرائیل به عربستان سعودی در حج امسال انجام نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
کارشناسان سازمان ملل نسبت به انضمام بخش‌های گسترده‌تری از کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی هشدار دادند و به مواضع دوگانه غرب در خصوص اشغالگری اعتراض کردند.
نماینده امارات در سازمان ملل از رژیم‌صهیونیستی خواست فوراً به شهرک‌سازی‌ها و حملات علیه فلسطینی‌ها پایان دهد تا منطقه به سمت تنش‌های بیشتر سوق داده نشود.
وزارت دفاع اسرائیل در بیانیه‌ای در واکنش به گزارش‌های اخیر رسانه‌ها درباره ارسال تانک‌های مراکاوا به اوکراین، اعلام کرد که گزارش‌های مربوط به انتقال تانک‌های اسرائیلی به اوکراین نادرست است.
با اینکه عمان همچون کشور‌های عرب عضو توافق ابراهیم برای رونق اقتصادی به سرمایه گذاری اقتصادی و پروژه‌های مشترکی که اسرائیل می‌تواند ارائه دهد نیاز دارد، اما عمان ترجیح می‌دهد به عنوان یک میانجی قابل اعتماد بین هر دو طرف عمل کند و سود ببرد. به همین دلیل، هم واشنگتن و تل آویو علاقه‌مند هستند عادی سازی روابط بین عمان و اسرائیل تسهیل شود.
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در اثر عدم توانایی دستگاه حاکمیتی خود با نقص جدی در کادر پزشکی و بیمارستانی دست و پنجه نرم می‌کند.
یک روزنامه صهیونیستی امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای یک جنگ در جبهه‌های متعدد است.
دبیرکل حزب الله لبنان در بیست و سومین سالروز عید مقاومت و آزادسازی، ضمن قدردانی از ایران و سوریه برای حمایت از مقاومت، گفت: اسرائیل مخفی شده و سلطه جویی آمریکا بر جهان به آخر خط رسیده است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد که «دولت اسرائیل پس از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پیام‌های روشنی به جامعه بین‌المللی ارسال کرده است».
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: اسرائیل⁩، همان هیولای کودک‌کُش است که دائماً در کابوس خواب شبانه کودکان فلسطین⁩ ظاهر می‌شود.
گالانت در بخش دیگری از ادعاهایش گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
رادیو و تلویزیون اسرائیل گزارش داد که رایزنی‌های امنیتی برای تحویل پیکر خضر عدنان همچنان ادامه دارد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی علیه سوریه و فلسطین زیر چتر حمایت دولت آمریکا صورت می‌گیرد.
اسامه حمدان اعلام کرد که یک اتاق عملیات مشترک برای عملیات مقاومت در برابر اشغالگران وجود دارد.
نماینده امارات در سازمان ملل از رژیم‌صهیونیستی خواست فوراً به شهرک‌سازی‌ها و حملات علیه فلسطینی‌ها پایان دهد تا منطقه به سمت تنش‌های بیشتر سوق داده نشود.
وزیر خارجه سوریه در پیام خود در جریان نشست شورای امنیت به رژیم‌ صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوزاتش علیه سوریه و فلسطین هشدار داد.
وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست امروز شورای امنیت در دیدار با همتای فلسطینی خود در تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به پیگیری حقوق فلسطینیان و اقدامات ضد انسانی «اسرائیل» واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوعی به نام جهان تک قطبی نداریم و دیگر آمریکا به عنوان یک ابرقدرت مطرح نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوعی به نام جهان تک قطبی را نداریم و دیگر آمریکا به عنوان یک ابرقدرت مطرح نیست؛  بنابراین با نگاه به ظرفیت‌های ملی ایران دولت تلاش کرده در تقویت همگرایی‌های من
رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی به نقل از یک مسئول سابق در ارتش این رژیم گزارش دادند که تل‌آویو از دبیرکل حزب‌الله لبنان هراس دارد.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اختلاف درون رژیم صهیونیستی به ویژه بین شهرک‌نشینان حکایت از این دارد که این جرثومه فساد از درون در حال فروپاشی است.
جو بایدن همچنین از سلطان عمان بابت کمک به آتش بس در یمن و باز کردن آسمان عمان در مقابل پروازهای شرکت های اسرائیلی نیز تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ