زیان مالی شرکت‌های پروازی داخلی آمریکا، سبب شده شرکت‌های پروازی از کنگره بخواهند وضع ممنوعیت پروازی بر شرکت‌های رقیب خارجی را نیز تصویب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان تیم آرسنال در صحبت‌هایش از انتقال داوید رایا به آرسنال استقبال کرد و گفت مشتاق رقابت با این بازیکن است.
مارکو آسنسیو حالا بازیکن جدید پی اس جی است و برای تیم سابقش از پاریس خط و نشان کشید.
اصفهان – سپاهان در حالی در آستانه ۹ سالگی از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر پا به لیگ ۲۳ ام می‌گذارد که با عملکرد طوفانی در فصل نقل و انتقالات برای همه رقبا خط و نشان جدی کشیده است.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
گروه انتقام‌جویان سایبری امروز ساعت ۱۸ (به‌ وقت محلی اراضی اشغالی) از شگفتانه جدیدی برای رژیم اشغالگر قدس رونمایی خواهد کرد.
صادق محرمی، ستاره ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب، در مصاحبه جدید خود در مورد مسائل مختلف از جمله ادعای قدیمی برانکو در مورد خودش صحبت کرد.
محمد خدابنده‌لو در تیم جدید خود شرایط خوبی را تجربه می‌کند؛ او در آخرین بازی دوستانه مس گلزنی کرده و برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کند.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر نسبت به قوانین جدید انتخاب اسم در ثبت و احوال واکنش نشان داد.
باشگاه سپاهان از دو خرید تابستانی خود در تاریخ هفتم تیرماه رونمایی کرد، تا مورد توجه‌ترین تیم لیگ برتری باشد و برای فصل پیش رو هم خط و نشان بکشد.
محمد نصرتی می‌گوید تراکتور با روند فعلی مدعی قهرمانی لیگ برتر در فصل جدید خواهد بود.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
جنب و جوش ریکاردو ساپینتو در کنار خط و به هنگام بازی بیژن طاهری، مدیر تیم استقلال را هم به کاراکتر جدیدی تبدیل کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، اشاره‌ای کوتاه به مشکلات داوری داشت.
درخشش در خط دفاعی، آمار قابل قبول پرسپولیس در فاز تدافعی و از آن مهم‌تر، گل‌های این بازیکن، نشان داده که نه سعید صادقی و نه یورگن لوکادیایِ از ایران کوچ‌کرده، بلکه ستاره این فصل پرسپولیس همین گولسیانی است که در سکوت به درخشش در باشگاه ادامه می‌دهد
آبی های پایتخت بهترین نمایش خود را در شبی فراموش نشدنی برابر هوادار به نمایش گذاشتند، آنها برای دربی خط و نشانی جدی کشیدند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با تاکید بر این که برای رسیدن به موفقیت باید سخت کار کنیم گفت: سعی ما این است که از تمام ظرفیت وزنه برداری برای اعتلای این رشته استفاده کنیم.
خرید جدید الفیصلی عربستان با زدن دو گل مقابل الجبلین تیمش را به سه امتیاز رساند.
امیررضا معصومی بار دیگر در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نشان داد مدعی جدی تصاحب دوبنده تیم ملی است.
تاثیر مستقیم اشتباهات فردی دروازه‌بان و خط دفاعی نساجی مازندران در شکست سنگین این تیم برابر پرسپولیس نشان داد تیم مازندرانی باید برای دروازه تیمش تدبیر جدیدی کند.
فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، با مدال طلایی که در رقابت‌های جهانی به دست آورد رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.
جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، با مدال طلایی که در رقابت‌های جهانی به دست آورد رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد.
جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، با مدال طلایی که در رقابت‌های جهانی به دست آورد رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ