از دو هفته آینده روند صدور ویزای زائران حج تمتع سال جاری از سوی سعودی‌ها آغاز می‌شود و ایرانیان نیز همچون سایر کشور‌ها از طریق سامانه مسار روند صدور ویزای الکترونیک را طی خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از سوم مردادآغاز می‌شود.
سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: به اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو خوش‌بین هستیم و به همین منظور اردوها را آغاز می‌کنیم.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه عملیات اعزام زائران به سفر معنوی زیارت خانه خدا از سوم خرداد از ۲۱ فرودگاه بین المللی آغاز شده است، از آمادگی کامل پلیس در این رابطه خبر داد.
مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان متولی اصلی بهداشت و درمان زائران در مراسم حج تمتع، در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اعزام زائران، آخرین اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده در عرب
به گفته مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، زائران ۱۰ استان از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد که حدود ۳۰ درصد از کل زائران را شامل می‌شود. این عملیات از بامداد روز چهارشنبه سوم خردادماه آغاز شده و تا اول تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد کار برپایی ۳۵۰ هزار چادر برای اسکان زائران خانه خدا در منا و عرفات آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
تشرف زائران حج تمتع امسال از سوم خردادماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد و ۸۷ هزار و ۵۵۰ ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.
تیم ملی تکواندو بانوان اولین جلسه تمرینی خود را جهت شرکت در رقابت های گرند اسلم چین صبح امروز آغاز کرد.
معاونت عتبات این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ظرفیت سازی‌های انجام شده توسط شرکت‌های مجری عتبات عالیات، ثبت نام دوره نوروزی از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه آغاز می‌شود.
اردوی تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به تورنمنت تایلند امروز آغاز شد.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
بنا بر اعلام وزارت حج و عمره عربستان، هزینه حج امسال برای "زائران داخل عربستان" از ۳۹۸۴ ریال سعودی (۱۰۶۰ دلار) آغاز می‌شود. گران‌ترین بسته با اسکان زائران در برج‌های شش گانه منا در نزدیکی جمارات تا ۱۱۴۳۵ ریال قیمت دارد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمان برای عتبات عالیات با شرایط جدید خبر داد.
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
دور پایانی اردوی تیم ملی تفنگ و تپانچه کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جهانی مصر در تهران آغاز شد.
وزیر کشور گفت: اعزام‌های جدید زائران به عتبات عالیات به تدریج و طبق سهمیه آغاز می‌شود. اگر مجدداً هجوم جمعیت به مرزها صورت بگیرد قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ