وزیر راه و شهرسازی گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما فعلاً ممنوع است البته احتمال دارد بعد از اربعین تصمیم دیگری گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد که شایعات عدم فروش جنگنده‌های روسی به ایران نیز تأییدی بر احتمال گسست این اتحاد باشد. درواقع، نظرات وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که پروژه خرید هواپیما‌های جنگنده رادارگریز روسی، به‌ویژه سوخو Su-۳۵ دیگر مطرح نخواهد بود.
آنسو فاتی باور نمی کرد که ژاوی در پایان بازی با تاتنهام از احتمال فروش او حرف بزند.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
در حال حاضر احتمال جدایی هری کین از تاتنهام 50 درصد است، اما مدیران این باشگاه از همین حالا برای فروش احتمالی او برنامه‌ریزی کرده‌اند.
مدیران لیورپول آماده هستند تا پیشنهادهای دریافتی برای تیاگو، ستاره اسپانیایی این تیم، را بررسی کنند و او را به فروش برسانند.
بهارستان- ریزش ساختمان دو طبقه در گلستان حادثه ساز شد.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه احتمال می‌دهیم تعداد انصراف دهندگان از مرحله دوم قابل توجه باشد، دلایل موکول شدن تحویل برخی از خودروها به سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.
سه ستاره باشگاه اینتر در حال مذاکره با باشگاههای دیگر هستند و احتمال دارد تابستان امسال پایتخت ایتالیا را ترک کنند.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر کنترل تورم و احتمال اعمال فشار بیشتر بر قیمت‌ها و کنترل نرخ‌های فروش شرکت‌های بزرگ به‌نظر می‌رسد که دولت نمی‌خواهد بورس به‌صورت بی‌محابا رشد کند.
در حالی که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا پایان سال ۲۰۲۴ است، اما این احتمال وجود دارد که او‌ در تابستان به فروش برسد.
نمایندگی دائم ایران اعلام کرد:" ایران پس از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۹۸۸، از تعدادی از کشور‌ها درخواست کرد احتمال فروش هواپیما‌های جنگنده به ایران را بررسی کنند و روسیه اعلام کرد که برای فروش آن‌ها آماده است".
چت جی پی تی احتمالا برخی از نقش‌ها را در حین ایجاد مشاغل جدید حذف می‌کند. این اتفاق از قبل آغاز شده است: شرکت‌ها کارکنانی را برای آزمایش و فروش موثرترین پرسش‌های چت بات استخدام می‌کنند. فناوری صرفا بهتر خواهد شد. هوش مصنوعی برای یادگیری طراحی شده و شرکت‌ها میلیارد‌ها دلار برای توسعه نسخه‌های قدرتمندتر این ابزار سرمایه گذاری می‌کنند.
رسانه‌های آلمانی اخیرا از احتمال فروش ۱۰۰ پهپاد چینی به روسیه خبر داده اند. بر اساس اعلام منابع غربی در ۲ هفته گذشته روسیه حملات پهپادی به اوکراین نداشته و احتمالا ذخائر پهپادی این کشور تَه کشیده باشد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که سهام بلوکی پرسپولیس و استقلال خریدار نداشته‌اند.
طبق اعلام رسانه اماراتی این احتمال وجود دارد که نوراللهی در زمستان سال جاری در فهرست فروش الاهلی قرار گیرد.
یک نشریه آلمانی از احتمال جدایی سردار آزمون و آمادگی باشگاه بایر لورکوزن آلمان برای فروش این مهاجم ایرانی خبر داد.
در موقعیت کنونی احتمال اینکه برنامه جامع اقدام‌مشترک یا هر نوع توافقی که منتج به تسهیل فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از صادرات نفت شود، امری تقریبا محقق‌نشدنی است. به‌طور کلی ناامیدی در این زمینه طی چند وقت اخیر باعث شد تا حدودی نرخ اسکناس آمریکایی تحت‌تاثیر قرار گیرد. با توجه به تشدید تقاضا و تشکیل موجی از خرید مشاهده می‌شود که سطوح حمایتی فعلی دلار در بازار آزاد تقریبا تثبیت ‌شده‌است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازار در حال کف‌سازی در ارقام شکل‌گرفته برای نرخ دلار است.
قربان گفت:بازار نفت ما به دلیل تحریم‌ها باعث شده تا آزادی عمل از کشور ما گرفته شود؛ امکان خرید و فروش آزادانه نفت وجود ندارد و اگر تحریم ها نبود بسیاری از کشور ها خریداران نفت ما بودند.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
هواپیمای متعلق به شرکت فلای دبی مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه در جریان پرواز از ورشو به دبی به سبب پیام دروغین وجود بمب، شد.
آمریکا فروش احتمالی ۵۳۵ میلیون دلاری سیستم های پرتاب موشک هدایت شونده به فنلاند را تایید کرد.
باشگاه بارسلونا ممکن است به زودی بخشی دیگر از دارایی‌های خود را به فروش برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ